Nanorepte 44: A la cuina (12-03-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Menudalla (llegeixi's: Menú=dalla) deomises

-I dius que aquestes "croquetes a la mousse d'arsènic" són recepta d'en Ferran Adrià? -preguntà la sogra, intrigada.


***

Resta de nanoreptes participants:

Vols tastar?? Ona al mar

- ... Una goteta de mel?
- La recepta quedaria millor amb una mica més...
- Així ja són prou dolços els meus petons!

***

Sexe culinari Clar de lluna

Patates, carícies, cebes, petons, ous, xiuxiuejos perversos, deixato, em despulles, ...la truita es crema mentre apagues el meu foc.

***

La venjança és un plat que es serveix fred Djalí

El seu marit ja li deia que estava massa culpabilitzada, que sentia remordiments per tot: estofava unes galtes de porc.

***

El foster sempre truca dues vegades… foster

Després de minuts, hores i dies desitjant-la, l'assaltà salvatgement a la cuina jaient-la pels malucs sobre la taula enfarinada...

***

Al peu de la lletra angie

L'ajudant del xef tenia força ploma, per això quan tocà socarrimar l'aviram, només tenia ulls per a ell.

***

Desmitificació copernic

Varen voler emular a en Jack Nicholson i la Jessica Lange. La taula de fòrmica no ho va resistir.

***

Masclisme o falta d'interès? Sergi Yagüe Garcia

Quina ràbia! -pensava, provocant al seu marit vestint només un davantal: aquella era la única forma d'interessar-lo per la cuina…

***

El darrer intent Filalici

Preparava amb molta cura el mateix pastís que va fer el dia que es van conèixer. Potser així ella tornaria.

***

Colesterol explosiu Daniel N.

Apropà un llumí a aquelles llenties amb xoriço i la cuina sencera esclatà, llençant-lo de dret al menjador.

***

Infidelitat culinària Bruna86

- El sopar!!!!!, cridava el marit enllitat, mentre ella només sentia el plaer del carbassó erecte que cuinava entre les cuixes.

***

Moniato amb salsa de ratafía i mel, amb polsim de coco thule

Fiqueu el boniato ben pelat al forn. Quan s'estovi, afegiu ratafia i mel per donar cos. El serviu amb coco.

***

Fantasia a la cuina jacobè

Descalça, obro la papaia mentre em magreges els pits sota la camisola de diumenge al matí.
Ring! Dilluns. Les vuit.

***

Fem un pastís! Nubada

Enfarinats fins a les orelles, remenen la barreja i se'n llepen els dits. Els davantalets els serveixen de ben poc.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 44




Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer