Nanorepte 43: Eleccions RC (08-03-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Generacions fènix

-Votar? Passo! -li digué el fill.
Llavors mirà amb tristesa la fotografia esgrogueïda del pare, que morí per la llibertat.

***

Resta de nanoreptes participants:

Sense forces democràtiques ixnuir

Atemptat literari trenca la pau d'Erracé i les lletres es desmoronen: no tenen forces per votar la millor paraula.

***

Vot convençut copèrnic

Amb la mà tremolosa, posà el sobre portat per la filla dins l'urna. Després, ella mateixa l'acompanyà al geriàtric.

***

Alimentant el vot angie

Fi de campanya : la gran calçotada els havia deixat ben tips de promeses. Totes elles sucades de mentides.

***

Ajudi'm, si us plau! Amb tants papers… Unaquimera

- Provem-ho! Digui'm quelcom d'aquests candidats que no troba...
- Un sembla sincer, l'altre complidor, l'altra raonable.
- De veritat?!?

***

"Eròtica quatrianual" rnbonet

La introducció fou quasi obligada. Trista i penosa, li semblà. El regust posterior, amarg.
A la pròxima, s'abstendria.

***

El contracte ibèric Maurici

Fidel a la seva espanyolitat, el president de la taula mirava distret com els vocals recomptaven les inútils paperetes salmonades.

***

La mare soltera Bruna86

"Tinc una nena d'un any!", cridà plorant borratxa al míting del partit municipal, enmig de ciutadans i polítics sordmuts.

***

La veritat de la promesa! Clar de lluna

Avui, prometo comentar i valorar a qui em voti!
Demà, només penso comentar i valorar a qui em roti!


***

Vot responsable foster

Després d'estona de remirar pensarós les paperetes, escriu en un paper blanc: Que us donin a tots pel sac!

***

Vot (in)útil Francesc Arnau i Chinchilla

No li deixaren introduir el sobre a la urna. Estava fart de veure fer-ho als polítics... Votà a la paperera.


********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 43



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer