Nanorepte 423: L’habitació 423 (19-02-2011)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]
Nanorelat guanyador:

Despistat - Gessamí_blau

Vàrem acordar una cita a cegues a l’habitació 423. O era la 324? No, juraria que era la 234.
———o0o———


Resta de nanorelats participants:

Oh ! Canigó !!!
La 423 tenia vistes a la platja.
Ell, home de muntanya.
Per si de cas, duia un mural del Canigó.

No va tenir temps
Es despertà de sobte, quan el numero tres li picà en el front. No va ni xisclar de por...

Records
Hi ha moments únics, irrepetibles, irrecuperables. Com aquella nit que vam passar a l’habitació 423, ¿recordes?.

El número malastruc (o que passaria si eliminéssim els dilluns)
S'explicaven coses terribles de les habitacions 423. Els hotels decidiren saltar-se aquell número malastruc.
Començaven els rumors sobre les habitacions 424...

Les palles amargues
L' Svav'rs vol fer-se una ÚLTIMA palla. Entra un psicòpata i li talla les mans.
Avui, ni palla ni suïcidi.

Espera eterna
Ella l'esperarà sempre, a la mateixa hora, a la habitació 423 del mateix hotel. Ell no apareixerà mai mes.

Despistat
Vàrem acordar una cita a cegues a l’habitació 423. O era la 324? No, juraria que era la 234.

Quarta planta, habitació 23
Quedaven cada dijous al mateix lloc. Excitats i nerviosos aconseguien despertar les passions que a casa restaven ben adormides.

Alzheimer
Cada cop era més difícil, ho oblidava tot, tot menys a ella i l'escena d'amor de l'habitació 423.

Nanorelats for a de concurs:


Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer