Nanorepte 34: Després del terratrèmol (11-02-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

L'escletxa Biel Martí

Just després del primer tremolor, l'escletxa s'obrí sota seu i, per uns instants, va contemplar l'infern.

***

Resta de nanoreptes participants:


L'epicentre bressol

El terratrèmol va sacsejar tota l'estança, quatre sense treure-la a l'escala d'en Richter.

***

El Veí Daniel N.

Tot el barri esfondrat pel sobtat terratrèmol. L'únic que somreia era el veí japonès de dues cases més enllà.

***

Encara sort! copernic

El bar s'havia ensorrat al seu voltant. El cambrer, encara tremolós, tastà el còctel:. Mmmmm, deliciós! Estava magníficament remenat!

***

El dia D o la fi de la destrucció angie

Amenaçaren amb estendre la violència. La rèplica fou reduir la Terra a cendres. Començar de zero era l'única solució.

***

Rapinyaires Filalici

Cap edifici dempeus. Els gossos busquen supervivents. Alguns homes escodrinyen el terreny, triant el millor sòl per comprar.

***

Plor ATZAVARA

Tot i que el meu voltant seguia el seu rumb, em sentia immòbil, com si res existís.
Ni la por.

***

La dona del temps Bruna86

Després del terratrèmol, entre cases destrossades i cadàvers, la dona del temps, l'única supervivent, cridava embogida:
- Vaig dir que plouria!

***

Sístole - diàstole Ametista

A fora, al carrer, remugaven les primeres ruixades de vent.

A dins, enmig de sísmiques sotragades, l'habitació esclatava en flames.

***

Ahir-Avui Clar de lluna

Ahir: pau, família, amor, amics, casa, feina, menjar, felicitat.
Avui: horror, recerca, pèrdues, plors, runes, pols, misèria, por, res.

***

L'endemà de la mort del pensament Julià Caraix

Un terratrèmol havia estallat en la societat. Les ments habien estat destruïdes. La seva força les atemoria. El buit arreu.

***

Pare foster

D'entre la runa, d'enmig d'edificis morts i vides esfondrades, una maneta plorosa m'aferrà el canell:
-I el meu pare?

***

Terratrèmol contagiós fènix

-Manel, corre desperta't, la làmpada es mou. És un terratrèmol!
-mmmh No… és la nova parella del pis de dalt…
-…Manel…fem-ho?

***

Ens estimem marga

Horror!!!! ja no queden més plats per tirar-nos. Noi! anem una horeta al llit, tornarà la calma i vaixella estrenarem .

***

Atlantida Alícia Gataxica

Un terretrèmol, una illa partida per la meitat, una civilització perduda en les aigues, i immortalitzada per l'eternitat.

***

L'endemà Nubada

Tant la discussió com la reconciliació van ser intensos com el pas d'un terratrèmol.
L'endemà, ella escombrava els plats trencats.

***

Després del terratrèmol Bruno Jenkins

Dins l'ascensor un culpable i una víctima. Silenci incòmode, flaire intoxicadora record del retruny. Un trajecte que no s'acaba mai.

***

Revenja Leela

La Terra, farta dels maltractaments i abusos rebuts durant el darrers segles, decidí reorganitzar-se bruscament cercant un nou equilibri.

***

Miracle Xellos

Va sortir del seu forat, pensant en un nou començament. Al no trobar a cap polític, va riure fragorosament.

***

L'eslogan perunforat

SISMIATRACTION: l'essència de la naturalesa

Benvinguts a la nova atracció del parc!

-No et deixarem de sorprendre-

***

NanoBRRAUMMMMM!!!! Epicuri

.........................
....No saps si ets
amunt o avall,
pixes.

Et mulles la cara.
Despertes.
Rius.
T'apuges.

Sou Vius!
Rius.
pixes.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 34

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer