Nanorepte 300 : GESTES HEROIQUES

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

300


Organitzador : darkman

Guanyador : cargolsalalluna

Nano guanyador :

Després d'encongir les cames, l'infant s'alçava panteixant uns segons, fins a posar-se dret. Instants després queia de cul al terra.

TOTS ELS APLEGATS A CONCURS...

01 - Cames ajudeu-me de Cargolsalalluna
Després d'encongir les cames, l'infant s'alçava panteixant uns segons, fins a posar-se dret. Instants després queia de cul al terra.

02 - Joc net de Mercè Bellfort
El míster anava al gimnàs, feia peses, nedava cinquanta piscines i corria totes les maratons. Volia impressionar les dones. Ho aconseguí: el producte més demanat al súper era Míster Propper.

03 - La visita [primera part] - Joan Gausachs i Marí
Cristòfol Colom, ja fa uns quants anys, diuen que va anar a visitar les amèriques.
La visita [segona part] - Joan Gausachs i Marí
Ara, després dels mateixos anys, n'hi ha que diuen que vénen a tornar-nos la visita.

04 - La Quiniela - Joan G. Pons
Quiniela setmanal, tot sol.
Quatre resultats encertats com a màxim.
Gesta heroica !
Amplià quiniela amb una amiga.
Ara encerten dos resultats
Mitja Gesta heroica !

05 - La promesa - Núria Niubó
Era agnòstica, però la desesperació i la por de perdre el fill, va dur-la a fer aquella promesa a la Verge, tot complint-la quedà corpresa del poder de la fe.

06 - Sant Arnau - nuriagau
-Mare, qui va ser sant Arnau? -preguntà l'Arnau petit.
-Fou un comte, l'heroi del naixement de Catalunya.
-Guau! M'expliques la història?
-Saps què? Millor rellegim la llegenda de Sant Jordi.


07 - Dues heroïnes - Nubada
Un carrer enllà es deien adéu amb la mà. La nena, per primer cop, feia sola el camí cap a escola. La mare, de lluny, comprovava si creuava amb verd.


08 - L'AMAZONA - Eternitart
Dedins la presó es gratava el cap, d'on treuria els diners per fer-se operar i ser una Amazona; l'atracament havia fallat.


09 - Desmitificant - copernic
La història oficial ho va ocultar però la guerra del francès va tenir connotacions sexuals.
Ensorrant mites - copernic
A Álvarez de Castro el torturaren obligant-lo a menjar baguettes i a beure pastís


10 - . - ambelma
Per gaudir d'un dolç somriure dels nets, sense demanar ajuda als fills, cada mes feia malabars amb la seva pensió i els comprava caramels al sortir de l'escola.



FORA DE CONCURS

20 de març - F. Arnau
Aquell divendres, en arribar a casa va dir: Perquè no? I va comprar els bitllets!
Enguany, voldria que vingués Isabel amb ell, i ja ha començat a escalfar-li el cap.

Afers quotidians - Xantalam
Darrera els barrots i asseguda al catre mirava la planta esquifida i esperava l'hora en què la portaven a la biblioteca.


* * *



LA CONVOCATÒRIA

LES VOTACIONS

EL DESENLLAÇ








Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer