Nanorepte 3: La mort

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanoreptes guanyadors:

Eterna agonia Màndalf

La mort entrà esfereïdora, ensopegà y es clavà la dalla al costellam.
Ell espera al llit, horroritzat, en eterna agonia.

Reencarnació Leela

Exhaust de vagarejar de cos en cos, el seu major desig era poder podrir-se per sempre.


***

Resta de nanoreptes participants:


Cop d'aixada Alícia Gataxica

Quan la mort va venir a cercar-me, jo no volia marxar. Li vaig fer cop d'aixada i la vaig matar.

***

Ombra Naiade

Ombra fosca que et desplaces silent no te m'acostis encara, tinc tota l'eternitat per anar a raure al avern.

***

Incongruència Naiade

Escriptor viu ningú li fa cas, casat amb la mort tothom el llegeix i es penedeix de no haver-lo escoltat.

***
Vine mort Naiade

Vine a mi mort alleujadora per posar fi als meus patiments.
Perquè sempre cerques als que no t'han demanat?

***
Avorrida, mort Epicuri
- Hi a rés, després de la mort?

Pensà, mentre mirava el seu propi cadàver.

-Que n'és tot d'avorrit!...

***

La dalla Naiade

Fa temps que sé que em busques, udolant com llop a l'aguait.
Avui nit sense lluna la dalla t'he pres.

***

T'agrada conduir? Hergè

L'impacte és brutal; el dolor dels membres destrossats m'aclapara. I allà al fons, apropant-se, la negror del no res.

***

Break time Biel Martí

Emportant-se'n la feina, entra i demana esmorzar:
- Vos... què sou? -pregunta atemorit el cambrer, mirant la víctima agònica.
- Funcionària -respon.

***

Sarcàstica firaire allan lee

- Si no un perro, una pelota!!
Sempre toca, sempre toca!!

***

Penediment tardà Maurici

Es va penedir del seu egocentrisme quan la bala li va entrar per una orella i li va sortir per l'altra.

***

Propietat universal marga

Toc, toc, ha arribat l'hora, anem!
- Encara no, he fet tan poc!-
S'agafa als llençols i fa l'últim sospir.


***

La mort de l'ànec marga

Un cop de tallant i el cap del ànec roda per terra, la resta fuig dessagnant-se. Inútil. Ens el cruspirem.

***

El fotògraf ANEROL

El voltor olora la mort i espera. El fotògraf també espera. El nen es mor. Cansat d'esperar, fa la foto.

***

Llegenda mentidera ANEROL

Es girà Sant Jordi tot cofoi per anunciar la mort del drac, quan aquest, en el seu últim alè, se l'empassà


***

Alleugerida ANEROL

Se sentia alleugerida. Ho havia fet. L'havia vist travessar el carrer i el va atropellar, al seu odiat marit.

***

Atac de cor Roarscach

Encara era mort quan el fill va tornar amb una tireta...

***

L'assassí Roarscach

No va ser conscient de la seva condició fins que va baixar del cotxe i va veure una cama sota la roda...

***
relleu ricard

-Prepara't per morir.
-No em facis riure, sóc jo la mort!
-Ja no, has estat rellevada.

***
Ignorància ricard

Havia mort mentre dormia, però ningú gosà dir-li. Per això continuà fent com si res.

***

Per sempre més angie

El pare morí i tot el que posseïa passà als fills, però tot el que era, fou seu per sempre més.

***
Final feliç angie

En néixer ploraves i tots reien. Viu pensant que quan moris siguis tu el que riu i els altres els que plorin.

***
La vivenda angie

Els pisos de trenta metres quadrats no són tan petits tenint en compte que passarem l'eternitat en un d'un parell.

***
Proposta rnbonet

- No podries haver faltat tu, que ja estàs prop dels cent, en comptes d'aquesta xiqueta?
-A cadascú quan li toque, Vicenteta!

***

Alliberació gypsy

La mort per força ha de ser un estat benigne va pensar, no pitjor que el calvari de la solitud.

***

mira, la mort gypsy

Feien l'amor amb passió

- mira la mort!
- senyora, por esperar que acabem?
- trigareu molt?
- cinc minutets
- va, un cafetó i torno.

***
Punts suspensius dacar

La mà xopa de sang gotejava. "Aquí s'acaba tot?". A terra, tres gotes en perfecta filera formaven uns punts suspensius.

***

Ja està aquí Xellos

Quan va arribar, li vaig oferir una copa.

-Vas esperar molt?

-Tan solament un sospir -vaig respondre amb un somriure.

***

Electra jacobè

Només el dia que moris seré mare dels meus fills. Els parlaré de l'avi que em va fer néixer i morir.

***

Llarga vida al mini repte jacobè

La Gataxica l'ha ben encertat. Des que va néixer, aquest mini repte és un exitàs. Espero que no mori triomfant

***
Crònica d'una mort anunciada foster

Digué prou amb ferma determinació, sabent però que no suportaria l'inevitable. El mirall s'entristí de pal.lidesa.

***

Penediment Leela

El record dels crits retruny mentre obre la clau de pas. En la zona de deflagració trobaren un Mein Kampf socarrimat.


***

Fam Leela

Filla de la postguerra, no s'havia volgut privar mai de res. El forense determinà mort per obesitat mòrbida.

***

Paraules buides Florenci Salesas i Pla

La mort somriu en llegir la crítica d'aquella "obra immortal". Aviat s'endurà l'autor. Al llibre, magnànima, li concedirà dos segles.

***
L'estress de matar tanta bèstia Florenci Salesas i Pla

Atrafegada matant efímers insectes, la mort agraeix la longevitat de les tortugues. Tothom així i la feina seria una ganga!

***

Segle CXX: Tampoc seran eternes Florenci Salesas i Pla

Quinze mil·lenis després d'endur-se el darrer home que ajudà a construir-les, la mort escombra l'última empremta de les piràmides d'Egipte.

***
Capacitat d'espera Florenci Salesas i Pla

-Sóc infinit- s'envaneix l'univers.
-La meva paciència si que ho és- respon, sorneguera, la mort, milions d'anys desprès, fent-lo miques.

***
Innocència rnbonet

Mama, mama! Em deixaràs jugar amb aquesta senyora de la dalla?

***

La carn fa carn thule

Els enterramorts, segellen amb molta cura la tomba. No poden deixar cap escletxa. El cos ajagut espera visites.

***
Retrobant vells amics foster

Encara tancaven la porta principal del panteó, que pel darrere se m'obria ja la portella a la festassa...


********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Continuació de les votacions


Votacions


Convocatòria Nanorepte 3


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer