Nanorepte 28: El pas del temps (27-01-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Desig impossible Màndalf

Durant el "temps"que he passat escrivint això, en el món han mort 72 persones.
M'agradaria esborrar-ho, però no puc.

***

Resta de nanoreptes participants:


Fanàtic del temps angie

Tenia la casa plena de rellotges però no els donava mai corda, per no perdre ni un segon.

***

Una altra dimensió Anjo Lavi

Casaments, naixements, morts...
Amb l'edat va adoptar un calendari més humà i particular, fet amb retalls de la pròpia vida.

***

Lleure estressant Sergi Yagüe García

De cop i volta, amb la jubilació disposava de tant de temps que no tenia temps per a fer res…

***

Parets de paper angie

- Viscolatex Natura, matalàs silenciós, no produeix ni el més mínim soroll...
- Aquest és el que els cal als veïns, juuer!.

***

Quin mal! jacobè

Recordo amb dolor el dia que per primera vegada em va atendre un dentista més jove que jo.

***

El pastís Maurici

Va demanar el full de reclamacions quan va veure que, enlloc de les setanta-cinc espelmes, només n'hi havia dues.

***

M'estic fent vell Bruna86

L'avi, de 91 anys, no sabia engegar la "tele" nova i digué fluixet: "m'estic fent vell". L'endemà, ja en sabia.

***

Temps per viure, temps per morir… foster

El tag confirmà l'impossible, el miracle: el tumor al cap no havia rebrotat. Nomès sortir de l'hospital, comprà un calendari.

***

1 amor, 1 adolescència mal aprofitada ixnuir

3 anys observant-la, 3 mesos gaudint-la, 1 adéu, 3 trimestres i records...
un comentari: ja no t'estimo
l'adolescència passa volant

***

L'arbre Biel Martí

L'arbre, plantat sent només una planta, creixia sobre la tomba de l'esposa assassinada, denotant el pas del temps.

***

Sembla estrany monlila

Com més anys fa que caminem junts, més s'allunyen les nostres petjades.

***

A l'estació Feedback

Ranquejant, conquistà el darrer graó. Alleujat, amb el cap clar, va consultar els horaris. Però ja no en passava cap.

***

La tieta Hergè

- No em recorda ? Sóc aquella noia de Sants .
Aclareix per telèfon la meva tieta, una "noia" soltera de vuitanta anys.

***

Els darrers anys Filalici

A la paret de la residència, velles fotos familiars.

- Pare, saps qui són, aquests?

Ell mira i no diu res.

***

El pas del temps Bruno Jenkins

L'últim gra de sorra es resisteix a caure, des de sota tots els demés l'animen.
-Em reté la nostalgia! - s'excusa.

***

Afinant els somnis Leela

De jove corria esverada cap al futur. Durant la maduresa enyorà hipotètics passats. Ara, envellida, gaudeix serenament del moment present.

***

Mirada Xellos

Ho veia tot igual, però distint. Havia canviat ell la seva mirada o la vida la hi va canviar?

***

El vell griot Alícia Gataxica

Era vell. Només tenia 30 anys. Però quan l'esperança de vida està en 25, arribar a 30 és una proesa

***

Senyora jo?? ricard

Quan veu que el noi se li acosta, es retoca dissimuladament el pentinat.
-Què té hora, Senyora?
-...imbècil! - contesta indignada

***

L'àvia Laura

M'han dut a una casa estranya. Una nena em deia àvia. Plorava. Jo he callat. No recordava el seu nom.

***

Temps era temps mjesus

-És el diari de l'avi?
-Sí
-Es fa estrany, tota la seva vida resumida en quatre fulls antics i esgrogueïts.

***

Les primers partícules drocera

No puc fer un nanorelat sobre el pas d'un temps que, als inicis de l'univers, estava quantitzat... Potser no passa!


********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 28



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer