Nanorepte 253: LA INSPIRACIÓ

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Organitzadora: brins
Guanyadora : nuriagau

Nano guanyador:

Descobrint els orígens
Observava l'exterior cercant històries per als seus relats. Un dia, descobrí que tots els protagonistes havien nascut al seu interior.


Resta de nanos:

01.Desbloqueig - Leela

L'estrès barrava el pas a les idees. Es relaxà, inspirà profundament: dins cada molècula d'oxigen hi viatjava una petita musa.

02. Tardor - Joan González Pons

Trepitjà una fulla seca,
el so i color inspirà,
escriure de nou
a aquell amor de tardor
ple de silenci.

03.Plantant a la musa - Sangifetge

- Sí! -cridà apartant el cos nu que el cavalcava-.Ja et trucaré -afegí sortint esperitat.

Tenia una idea pel nanorepte!

]04.Inspiració inoportuna- Mercè Bellfort

Mentre es dutxava li entrà la inspiració. El pintallavis vermell i el mirall foren la solució "in extremis". Després expirà.

]05.Inspiració afegida - Joan Gausachs i Marí

Anys enrere la inspiració li donava la dona; després dona i filles; actualment dona, filles i néts... i més endavant...


06.Obra pòstuma - angie

La inspiració es negà a ser enterrada amb el deixeble. Gratant dins el taüt, aconseguí una nova tècnica sobre tela.

07.Frustració - Gessamí_blau

Finalment, ha descobert la seva font d'inspiració: el mar. Ara compren el motiu de la sequera literària: resideix a Madrid.


08.De pel·lícula - SenyorTu

En aquesta escena, l'escriptor troba la inspiració de matinada, entre el fum del tabac i els vapors d'un whisky barat.

17.Directe al gra- copernic

Allò que li inspirava aquella morena de vint anys no es podia transformar ni en art ni en literatura.

]09."Que la inspiració et trobi treballant" - Vladimir

Després d'un dia intens de feina, la inspiració va arribar quan ja no l'esperava. Exhaust, vaig demanar-li que tornés l'endemà.


10.Quan ella vol ! - Núria Niubó

Tinc una inspiració entremaliada, ve de nit, em desvetlla i juga amb els meus sentiment. Aquells poemes són els millors.


11.La curiosa malaltia que afecta a les persones creatives - crohnic

Vint escriptors i tretze músics han mort aquesta setmana a causa de la manca d'inspiració. Cap metge ho pogué evitar.

12.Ara o mai - mjesus

Agafà la inspiració al vol i la desà al racó més íntim del seu món, oculta... per tornar a contravent.


13.T'han abandonat les muses? - Xantalam

Escriptora amb premi literari s'ofereix per a treballs a temps parcial, domini de diversos estils, gran capacitat creadora, discreció.

14.Creador inspirat - Unaquimera

La inspiració el desassossega: Impossible descansar! El creador delira... És clar que, sinó és la musa, pateix una gran intoxicació!


15.M'ha volat del llapis - darkman

Un somni m'ha vingut, he agafat el llapis i... redéu, s'ha trencat la punta...! La inspiració també s'ha escapçat.

16.Descobrint els orígens - nuriagau

Observava l'exterior cercant històries per al seus relats. Un dia, descobrí que tots els protagonistes havien nascut al seu interior.

]
Fora de concurs:

Google.es. - sandra D.Roig

Amor, solitut, serena,nit, llençol, setí , aigua,por, salt,abisme,
dolor,silenci, esclat,remor, aire,argila, a Google.es cada imatge val més que mil paraules



Convocatòria Nanorepte 253: LA INSPIRACIÓ

Resultat de les votacions





Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer