Nanorepte 215: Mascotes i canalla (13-07-2009

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Ajudant la mama - Dolça Parvati

Mama, avui seu i descansa: ja he donat el biberó al gosset i el pinso a la germaneta.

***

Resta de nanorelats participants:


El nen i la cadernera - Joan González Pons

El nen veia com la mare posava menjar a la cadernera.
Un dia obrí la gàbia i l'ocell volà lliurement.

---o0o---

Gata negra - Cargolsalalluna

L'endemà que la camada hagués desaparegut la Misty decidí venjar-se amb el cadell d'aquell animal. Miaaaaaaooooooooooooooooowwww!!

---o0o---

Gat i gos - Joan Gausachs i Marí

Ell volia un gos. Ella volia una gata. Els animalets, ves per on, s'estimen. Ells estan com gat i gos.

---o0o---

Romani! - Mercè Bellfort

Quin futur els hagués esperat als bessons Romulus i Remus sense les delicioses i protuberants mamelles de la lloba?

---o0o---

Et prometo que demà ho farem, carinyo - SenyorTu

Treu el gos, porta els nens al campus, fes la casa, recull els nens del campus,fes sopar, treu el gos...

---o0o---

Super mascota - Mändalf

- Mama! Vaig a passejar l'elefant!!

- Val, però agafa la pala i el cabàs i recull les cacones, eh!

---o0o---

Mai més ho tornà a preguntar - Naiade
-Per què s'escapà el gat, mama?
-Per tornar amb la seva mare. T'agradaria viure lluny de mi?
M'abraçà i callà.

---o0o---

Ell mai no ho faria - foster

En Samu s'adonà que tot canviava amb la nova nòvia del papa, però abandonar en Tom a la carretera...T'odio!

---o0o---

I diuen que és l'animal més net! - angie

En Joel envejava el seu gat. Era l'únic de casa que no havia de passar cada dia per la banyera.

---o0o---

micos - Kispar fidu

Que en són de moooonos! Ai, micos! coi, nanus! (o Nanos?) ...i aquests també repten?

quina colla tu! dic, Canalla!

---o0o---

El millor regal! - brins

- Avui és l´aniversari de la teva mascota, fill meu. Què li vols regalar?
- Obre la finestra mare, deixem-lo volar...

---o0o---

Diferents tipus de mascotes - crohnic

A casa, la mascota del seu fill era un lloro. A la feina, la mascota del seu cap era ell.

---o0o---

Amics per sempre - mjesus

De petit li regalaren un gosset perquè s'espavilés a caminar, ara el noi, se l'endú als entrenaments de la marató.

---o0o---

Dol d'infant - Nubada

Sota l'ombra d'una alzina, el nen enterra una capseta. Ahir se li moria el periquito, arraulit dins les seves manetes.

---o0o---



Nanorelats fora de concurs:

Carta als Reis Mags - uanra

L'any passat demanà un gat i li deixaren un de joguina. Aquest Nadal escriurà: "Vull un gat, però de veritat".

---o0o---

El gat desaparegut - Naiade

-Nena, el gat s'ha escapat! Per no dir s'ha mort. Minuts...
- Mare, he vist el gat,amb la mare gata.

---o0o---

Les noves mascotes - crohnic

Els altres nens es burlaren d'ell quan els ensenyà la seva msacota. Era un gos preciós, però no era virtual.

---o0o---




*********************************************

Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte 215

Comentaris

  • UNS NANOS...[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 21-07-2009 | Valoració: 10

    Molt animals!... Us han sortit molt bé, molt relacionats amb la canalla i les seves mascotes. Uns nanos plens d'experiencies personals i de molta imaginació. Felicitats a tots els nanoreptaires.