Nanorepte 20: Amb bombatxos (07-01-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

A la mar salada perunforat

Sempre duia bombatxos, li recollien la cama de pal mal instal.lada, curta i corcada que havia trobat a l'illa del tresor.

***

Resta de nanoreptes participants:


Amazona foster

Nua, amb només uns bombatxos sobre les botes altes, Lady Tere espetegà el fuet. Estava a punt per muntar-lo...

***

El mercenari rifeny Alícia Gataxica

Tallà el cap i el ficà, gotejant, a la butxaca dels bombaxos. Franco li pagava un duro per cada cap.

***

Odalisca Sherezade Sergi Yagüe Garcia

Només duies bombatxos a la meva fantasia. Agenollada, fregaves la meva llàntia; el Geni acabava sortint i et banyava, Sherezade…

***

Yankis Xellos

en aquella botiga va veure uns bombatxos americans i va saber qui acabaria destrossant les meravelles àrabs sense pietat.

***

Per a l'altre també…casundena Màndalf

-Alí! Què fan els bombatxos damunt la catifa?
- Per Al·là que els he posat al cofre, amor meu!

***

Record de la classe de gimnàstica jacobè

Les monges examinant la filera de cametes aterrides que ens sortien dels bombatxos per saltar el poltre assassí.

***

Damn it! Ara ha guanyat l'anglès Florenci Salesas I Pla

- En diem "knickerbockers", "plus-fours" per golf, "pantaloons" als indis...- diu l'ufanós anglès.
El català, amb només la paraula "bombatxos", capitula.


***

Una sola frase manel

Davant d'un home guarnit amb bombatxos al mig de l'Àfrica només se li acudí una frase: el Doctor Livingstone, suposo?

***

Els bombatxos de les rebaixes Sol_ixent

Feia dies que no dormia, no menjava, ni sortia. I el primer dia de rebaixes me'ls vaig anar a comprar.

***

Compradores i dependentes, mala comunicació kisparfidu

- Li afavoreix molt aquesta talla.

- Si em sobra per tot arreu! Podrien arrapar-se?

- Vostè vol unes malles!

***

Qüestió de rang Anjo Lavi

Quan l'estimada m'obsequià els bombatxos que porto, vaig callar resignadament...
Sense dir res m'advertia qui dels dos portaria els pantalons.

***

Es busca Bruna86

Aquella nit boja, en Miquel va perdre's a dins dels bombatxos de la Mireia. No el van veure mai més.

***

Virginitat Hergè

-Verge! I, amb l'excepció d'una gorda cantant d'òpera, cap dona em mira.
-Deu ser culpa dels bombatxos - pensà en Tintin.

***

Nano-Oda als teus ulls bohemis Daniel N.

Que negra la llum del sol, que clars els teus ulls bohemis, com els enyoro!


***

L'invent dels "shorts" Nubada

Quan l'explorador, tot esgarrinxat, va veure com rere seu quedava esfilagarsat un camal dels seus bombatxos, decidí deixar l'altre igual.


********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 20

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer