Nanorepte 2: (sense tema)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Món animal: Pacte Rovellat Florenci Salesas i Pla

D'entrada, es prometeren sexe i tendresa eterns. Ara, ella té mandra de sexe i ell de tendresa: l'estafa és mútua.

***

Resta de nanoreptes participants:

m'estimes? gypsy

Després de fer l'amor, ella li va preguntar
- m'estimes?-
ell li va respondre
- estimar, en quin sentit?

***

(sense títol) Laura Dalmau

Tinc un desig obstinat per retornar la disposició dels negatius, el meu cor no té un dipòsit per l'oblit.

***

(sense títol) pivotatomic

Just abans d'estavellar l'avió contra la torre sud, aquell noiet ingenu va creure de tot cor que viuria eternament

***

(sense títol) ANEROL

Sempre que treia la gossa a passejar, s'enduia més bosses del compte perquè acabava recollint la merda dels altres.

***

(sense títol) marga

Vida meva!, he deixat tantes coses per fer! Si pogués tornar enrere! Inútil desig, solament puc avançar fins morir. Tràgic.

***

Nèixer ATZAVARA

Lentament obrí els ulls, i el que veié li agradà. Va contemplar al seu voltant i deixà anar un plor.

***

La mani ixnuir

- els polis són tots uns cabrons. hem de lluitars contra els maltractaments i l'opressió!
- doncs jo me'n vaig, passo d'apedregar-los que encara els donaré bones raons per maltractar-nos

***

Educació sexual angie

Després de fer l'amor, la besà tendrament als llavis, la cobrí amb els llençols i li donà les gràcies.

***

Massa tard Hergè

Mai s'hauria d'haver allistat, conclogué en Derek mentre sota el seu cos masegat creixia lentament un fosc bassal de sang.

***

decisió manel

Va decidir llançar-se de caps a la piscina. Les conseqüències van ser les previsibles.
No sabia nedar.


***

Món animal: Compassió pura Florenci Salesas i Pla

El borratxo s'abraça, plorant, al seu millor amic. Aquest no el coneix de res. En veure'l tan sol, fingeix tendrament.

***

Món mineral: La llarga espera Florenci Salesas i Pla
El terratrèmol mou la pedra de lloc. Estirar les cames, després mil segles immòbil, és fantàstic. Ara n'espera un altre.


***

Món mineral: El planeta tastaolletes Florenci Salesas i Pla

Mart, fart d'orbitar, fuig cap un altre sistema solar. Gaudeix del paisatge però troba el nou mapa estel·lar massa enrevessat.

***

Records perduts Thaïs

En arribar l'obscura nit, retornen a mi els records perduts en la immensitat de l'eterna mar blava.

***

El gran pas foster

Quan finalment s'havia decidit a donar el gran pas, ja havia fet tard. Sempre igual, tota la seva puta vida.

***

El tret perfecte Maurici

Amb la pistola a la boca no era conscient que la bala sortiria pel clatell i trencaria el mirall.

***

Un tret de rècord Maurici

La bala que li va entrar per l'ull esquerre el va convertir en l'estràbic més fugaç de tots els temps.

***

Propietat privada Biel Martí

Va esperar a que ell li entrés, aleshores va girar la clau i el deixà tancat dins seu per sempre.

***

Fustigació Asupal

Per què es bloqueja cada cop que ella el mira? Ell sap que mai podrà tornar a estar amb ella

***

Suicidi Roarscach

Encara dubtava si s'havia deixat el gas encés quan va tocar terra...

***

Ruptura Roarscach

Quan va parar la musica, ja feia hores que els musics havien marxat...

***

Oblit Naiade

Aquella calaixera imaginaria situada dins la meva ment, guarda amb pany i clau tots els records que no vull reviure.

***

Felicitat Naiade

Mai un ser tan petit havia despertat en mi tanta tendresa. El fruit del nostre amor, la joia més preuada.

***
el forat thule

Prem la carn cruixent i un regalim àcid li provoca un plaer intens… boníssima la poma --diu el cuc!

***
Era soldat Alícia Gataxica

Els tallà el coll, la sang calenta regalimava, la fam i la por convertí el nen en un monstre.

***

La humanitat dels monstres: Jack Leela

Fou quan aquella dona rica li oferí diners perquè la complagués sexualment que deixà d'esbudellar pels boirosos carrers londinencs.

***
La humanitat dels monstres: Frank Leela

Es consumia de tristor per no ser un home. Fins que s'observà reflectit al llac i s'adonà que era la immortalitat d'ells.


***
La humanitat dels monstres: Dracula Leela

Tota una eternitat alimentant-se amb sang d'altri va acabar quan, degut al colesterol, li receptaren perles d'all per la circulació.

***
Dubte rnbonet

El meu amic acabà, dubtós i avergonyit: "Demà serà un altre dia". Tenia raó. De ben segur.

***
Alleugerida ANEROL

Se sentia alleugerida. Ho havia fet. L'havia vist travessar el carrer i el va atropellar, al seu odiat marit.


******************************************

Enllaços al fòrum :


Resultat de les votacions i comentaris dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte 2


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer