Nanorepte 12: El temps

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

El desig de cap d'any Bruna86

Un cop complert el desig de cap d'any, veié que "tot el temps del món" era massa per ell sol.

***
Resta de nanoreptes participants:

Temps era temps Alícia Gataxica

...que jo era petita i creia en els reis. Il.lusa!

***

Amb el temps ho entens Nubada

Amb el temps, entens per què et fa mal tot: és el temps. El temps que fa que vas néixer.

***
Tenir-ho (quasi) tot. ricard

Treballava tant que havia fet molts diners i tenia moltes propietats. El que no tenia era temps per a gaudir-ne.

***
SENSE TEMPS PEL MAL TEMPS. Florenci Salesas i Pla

L'home del temps no arriba a temps per a parlar del temps. L'acomiaden. Ara, ven rellotges estesos damunt d'una manta.

***

La lluita contra el temps Leela

Guanyà la cursa al temps quan decidí anar a poc a poc i esdevingué l'home més vell de la comarca.

***

"El temps" copernic

Els únics que han pogut detenir el temps han estat els mossos d'esquadra.

***

L'home modern Sergi Yagüe Garcia

L'home modern va somiar que moria enterrat per la sorra d'un rellotge. Despertà penjat de la busca d'un rellotge.

***

Immortalitat ( malson ) Hergè

-Quan arriba el moment, s'alenteix el pas del temps i no morim; agonitzem per sempre. - m'explica, somrient, el cadàver putrefacte.

***

demane disculpes, però tinc el dia burro... ( malson ) l'home d'arena

Ocupat el wàter, i vençut per violentes rampellades, a Cronos no li quedà més remei que cagar dins la clepsidra.

***

Mal company Sol_ixent

El temps! Que n'és de mal company si no saps com tractar-lo…

***

Fa tant de temps... Francesc Arnau i Chinchilla

Ella li va dir: -"Queda't!"
Ell li va dir: -"Ho sento, però no tinc temps."
D'això, fa tant de temps...

***

El temps no és relatiu Màndalf

- Que el temps no és relatiu? I qui ets tu per refutar dels teories d'Einstein?

- L'eternitat

***

Sense presses, sense pauses foster

La mirava de dalt a baix -nua, bella- entretenint un porro als dits. Tenien tot el temps del món...

***

Sort... gypsy

El temps es va aturar en veure el teu esguard, sort que mai vam restar sols. Hauríem provocat un incendi.

***

Els girs del temps Biel Martí

De tantes voltes, el rellotge de sorra s'havia marejat i, ara ,ni ell no sabia quina hora marcava.

***

Temps Daniel N.

Endú-em vers la saviesa i la mort. Les espero mentre em furtes el present. Si només ara fos ara...

***

La loteria angie

Fer-se gran és posseïr el més gran tresor : l'experiència mai es consumeix, sempre creix.

***

Egoisme jacobè

Voldria saltar l'abisme del temps que no avança, per estalviar-me el dol i, a la fi, conèixer l'instant del plaer.

***

Avui és un regal, per això es diu present. FolletTrapella

Ahir ja va passar i no tornarà, demà no saps si arribarà. Avui, ara, és tot el temps del món.

***

Temps. allan lee

Cansat de la rutina, volia experimentar noves emocions, i va i es fot, de cap, en un forat negre.

***

Passatemps thule

Les busques del rellotge ballen un vals, un peu a les tres… sis, …nou, i les dotze: un pas inexorable.

***

Enllaços al fòrum :

Resultat i comentari dels participants

Convocatòria Nanorepte

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer