*Mateu, el professor estressat*

Un relat de: reineta13

Això era i no era un al·lot molt eixerit que es nomia Mateu.
Tenia 22 anys i estudiava per ser professor de matemàtiques, tot el dia estava estudiant. Fins que a la fi es tragué el certificat de professor i acabà la carrera.
Tot content es posà a cercar treball i a la fi l'aconseguí.
Sí!! ja era professor de mates!! i a una escola de secundaria.
Però no sabia que començaria el seu calvari el primer dia de classe.
No s'ho esperava, ell estava molt entusiasmat, però PUM! Arribà el primer dia de classe...
-Bon dia al·lots, soc el professor de mates, en Mateu Mascletat . Mn m,
Tots el alumnes s'enrigueren d'ell.
-Ja ja ja! S'esclata!! el profe de mates s'esclata!! Mascletat! Ja ja ja.
En Mateu es posà a cridar.
-No al·lots, no, no m'esclat ! Només es el meu cognom.
Tots s'enrigueren i llavors ell se n'anà a cercar el director de l'escola i quan arribà, a classe, va veure un dibuix a la pissarra on sortia ell dibuixat amb una bomba que posava: BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!!.
El director en veure que els al·lots se'n reien de ell, va veure que era un llepafils i el despedí.
-I ara què faré??, que serà de jo?
El director passà d'ell, així que el despedí.
Aleshores ell se n'anà a ca seva, va agafar una pistola i : PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!.
En Mateu ja no hi era, es morí de pena i amb una bala i ningú anà al seu enterrament.

Comentaris

  • Un poc de tot[Ofensiu]
    luuciu | 09-03-2009 | Valoració: 9

    jajaja n'Arnau aquest s'ha passat, ... la veritat que m'agradat molt. té intriga, perque penses, i ara que li passarà? i buuum un esclat! ajaja no enseri, m'agradat molt, trob que el final m'ha fet molta gràcia no m'ho esperava, et felicit.

  • Bon relat[Ofensiu]
    Arnau Ribas Serra | 09-03-2009 | Valoració: 9

    És un bon relat, en part real i en part fictici. Segur que alguns professorws s'estressen molt però no per pegar-se un tir.

  • Quina poca imaginació[Ofensiu]
    Arnau Ribas Serra | 09-03-2009 | Valoració: 1

    No te posat un zero perque no es pot. Si et pogués possar un menys u tel posaria. Em recorda a un professor que tenia l'any passat

  • Uei una altra vegada![Ofensiu]
    Paula Montañez Malagón | 09-03-2009 | Valoració: 10

    Ara que m'he llegit el teu relat prou bé, pens que es molt reial, que cualque dia podria passar amb cualque professor nou, o sense ser nou. M'ha agradat moltisim el teu relat!!!

    Valeria, no aturis mai de escriure perque ho fas molt bé!


    PETONETS!!

  • UEI!![Ofensiu]
    Paula Montañez Malagón | 09-03-2009 | Valoració: 8

    Ueii! com va tot? esper que hi vagi bé!
    Com ja pots imaginar, aquest relat m'agrada molt ja que soc un poquet rara com ja saps.
    Moltissims de petons!!


    passet i comenta el meu relat!!!!!!!

Valoració mitja: 7.4

l´Autor

reineta13

1 Relats

5 Comentaris

629 Lectures

Valoració de l'autor: 7.40

Últims relats de l'autor