Mare

Un relat de: ANNA MALLART VALLMAJÓ
Un sol miratge descriuria el que recordo de tu, un plaer absent d'imatges i moments indestructibles per nomenar un sol desig, viure agradablement sabent que tu estàs entre nosaltres i en els nostres cors.
Amb el teu amor no hi ha hagut mai comiats, pel teu amor, encara que siguis lluny però a prop de mi, ho tinc tot i un cor que batega per a tu.
La música et donava força, a tu i als teus, i aquest és l'únic tros de vida que ens queda.
Si parlés amb la mort, et despertaria per a un nou retrobament, però, mirant fredament hi ha coses que passen i no saps per què.
A vegades, forçar un somriure no és la millor manera d'encarar la vida, però és increïble el que es pot aconseguir amb un somriure. No hem d'esperar per apreciar tot el que la vida ha d'oferir.
La vida ens reserva sempre grans sorpreses: només cal tenir la paciència d'esperar que ens les ofereixi.
Saber que qualsevol nit pot sortir el sol, amplia els meus somnis per estimar el dia més bonic, que és avui.
Si existeix el paradís, tu te'l mereixes.
T'estimo.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de ANNA MALLART VALLMAJÓ

ANNA MALLART VALLMAJÓ

6 Relats

4 Comentaris

2861 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00