Cercador
Mai vaig donar-me per vençut
Un relat de: riddleDe vegades continuu pensant que tot aixo es un somni, com tantes altres vegades quan sonava el despertador en el millor moment, però és que ara sembla tan real quan les nostres mans s'encreuen, la teva mirada em desfà, m'acaricies suaument i jo em perdo entre els teus llavis.
T'estimo, i ho sento cada dia, cada hora, cada minut. Ho estic sentin ara mateix, perquè m'agrades aixi, perquè sempre estas aquí, per tots aquests moments que només tu i jo sabem.
i a tot això.. jo no li veig un final, però tot i aixi tinc por a perdre't, perquè no sé què faria sense tu, de veritat que no ho sé. estaria perdut sense tu, sense les teves abraçades, sense les teves carícies... sé que el teu cor no es de ningú, però a mi me n'ha tocat un tros, i es el millor que tinc.
Vaig començar a creure que mai estaria amb tu, que aquest somni mai es faria realitat i que era inutil continuar lluitant. M'he passat hores i hores imaginan-te, però mai m'he dunat per vençut, i ara puc dir que sóc feliç, que m'has fet feliç.

