Mai no perdis l'esperança

Un relat de: marina_14

Pensava que tot estava perdut, que ningú podría fer-hi res, ja que tothom buscava la noia perfecta:pits grossos,un cul d'aquí t'espero, i un ventre pla..
Jo pensava que mai podría trobar a algú que no fos un superficial, que es fixés en els meus sentiments, en que per no tenir curves, també era persona...
Em sentía incapaç de sortir per anar a la platga, doncs pensava que s'en riurien de mí, però aquells amics, els que de debò es poden valorar, em van ajudar a sortir d'aquell pou fosc,d'aquell malson sense fi, que dia a dia es repetia....

El seu nom és Oriol, mai ens hem vist cara a cara, pero sí per la "web cam", i m'ha arribat a estimar...Tan és que sigui principiant en temes del amor, alguna cosa sé, alguna cosa he après...

L'estimo, i res no ho pot canviar,les coses són així, i espero que algún dia pugi besar els seus llabis,mirar els seus uls, acariciar els seus cabells.....

Comentaris

  • Les tres b.[Ofensiu]
    Larvatros Prodeo | 28-07-2006 | Valoració: 8

    Bé, bo i breu.

  • M'agrada[Ofensiu]
    Camps de Tristor | 25-09-2005 | Valoració: 9

    Avui en dia es molt dificil trobar un noi que t'estimi sense que et vulgui utilitzar o que no sigui superficial. Tot i així tal i com tu dius no s'ha de perdre mai l'esperança.
    Petons!
    CaMpS dE tRiStOR

  • DONCS SI,OPINO EL MATEIX[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 07-04-2005 | Valoració: 10

    UNA MOLT BONA REFLEXIÓ.
    L'ESPERANÇA EN TROBAR EL QUE ES BUSCA ENS MANTÉ ACTIUS

  • esta força be[Ofensiu]
    Vesna | 16-08-2004 | Valoració: 7

    Marina!!! guapa!!! el teu relat està força be perque explica el que li passa a molta gent(jo inclosa) . k la gent es molt superficial i nomes es fixa en el fisic i les persones k no tenim un cos perfecte ho passem molt malament i aprofito per fer una reflexio: "no val la pena fixar-se només en el fisic de la persona perque per molt espectacular que sigui amb el pas del temps aquesta espectacularitat es perd irremediablement en canvi l'interior perdura sempre".
    pero et dic una cosa que ja queda reflexada al relat: la gent que ens estima està sempre amb nosaltres siguem guapes , lletges , horroroses , espectaculars...
    bueno maca , res més.petonets

Valoració mitja: 8.5

l´Autor

marina_14

2 Relats

8 Comentaris

4365 Lectures

Valoració de l'autor: 8.86

Biografia:
em dic Marina, tinc 14 el meu msn es wairita_tgn@hotmail.com
agregeume x saber mes de mi ;)
vinga macos, petons!

Últims relats de l'autor