Mai estareu soles

Un relat de: Jucamala

Mai estareu soles...

És cert que com la majoria dels adults, vaig triar l'esclavatge social per a sobreviure com a individu.
Tot i que el meu esperit rebel, m'ha ajudat a mantenir certa distància envers la diversitat de models que determinen els valors, les morals i les conductes que alimenten l'engranatge de la nostra societat neolliberal, o si més no, no en constitueixen una seriosa amenaça per a la seva estabilitat.
He d'admetre, que la lluita ferotge per a gestionar els conflictes interns que se m'han anat generant de manera exògena, va acabar per transportar-me a la dimensió més tenebrosa de tota la meva existència.
El llum del seu esguard, però, ha estat suficient per a il·luminar-me el camí.
L'espontaneïtat de la seva rialla, manyagues i abraçades, la dolçor dels seus petons...
La franquesa d'un somriure, o la rebequeria interessada.
Tot abillat d'innocència i amor vertader.
M'han dut novament al món de la fantasia, la màgia, un món on tot és possible si es desitja amb fermesa.
He gaudit de cada instant, cada moixaina, cada paraula d'amor.

I ara...
O després...
Quan torni a la feina...
Us prometo que no em deixaré esclavitzar.

Mai estareu soles...

Comentaris

  • Certament[Ofensiu]
    Jucamala | 18-06-2010

    Sí, Joan.
    Aquests relats els vaig començar a escriure a partir de Febrer-Març. Els dos mesos anteriors, era incapaç de moure'm, ni tant sols pensar.
    El fet de tornar a escriure, ja és un clar indicador que un, comença a ser persona novament.

    Gràcies.

  • seguim en contacte[Ofensiu]
    joandemataro | 18-06-2010 | Valoració: 10

    aquest relat sí que comença a desprendre optimisme
    endavant company
    una abraçadota
    joan