Lluminositat

Un relat de: Joan G. Pons
Tot passejant pel Barri, mirant cap al cel, descobreixo en alguns carrers, penjols lluminosos, anunciant les Festes de Nadal, Any Nou, Reis i altres.

Les llums de colors, en aquests dies especials, afavoreixen i il·luminen els nostres cors.

Llums radiants, plenes de llum, amb força energía, vitalitzant la nostre estimació.

Aquestes LLUMS pletòriques i radiants, animen i engresquen les Trobades familiars, d'amics, de gent, que ens relacionem i que aquests dies, tenen una llum especial externa i interna, comunicatives.

El Bon Humor il·luminat, projecte un sentit de novetat, que dinamitza positivament les relacions.

Visca les LLUMS DE NADAL !!!

***********************

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-11-2022

    Hola, Joan: Gràcies per la teua visita i el teu amable comentari al meu relat "Que gran dilema". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Entre llums: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-11-2022 | Valoració: 10

    Per a Nadal, ja t'has inspirat és bo per a tots, tenir el cor obert amb els llums.
    Molt propi per a Nadal.
    Bon Nadal per a tu i els teus.
    Aquí, en un poble xicotet, a penes hi ha lluminositat en els carrers, solament en la plaça on està l'Ajuntament i l'església.
    Cordialment.

  • El Nadal......[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-11-2022

    il.lumina cases i carrers, és cert que alegra i anima a molta gent, tot i que també a una part de les persones se li desperta la melancolia. No per això, la lluminositat del Nadal, deixa de ser especial.

    Gràcies per aquesta visió tan positiva Joan.

    Rosa.

  • Comentari del comentari[Ofensiu]
    Prou bé | 24-11-2022

    Gràcies, Joan!

  • Bona voluntat[Ofensiu]
    Prou bé | 24-11-2022

    Amb els teus desitjos ens vols generar alegria! Gràcies!
    Em sap greu, però sóc d'aquells que quan veig els primers guarniments amb els llums de Nadal, em ve com una melangia..
    Amb total cordialitat

  • Llums fora I dins[Ofensiu]
    Soleilsi | 24-11-2022 | Valoració: 10

    Aire Nadalenc.... tot ple de LLUM...
    Amb el desig que el món també s'il.lumini amb Llums de Pau I Amor!
    Gràcies, Joan!