Les DOS "Q".

Un relat de: Joan G. Pons
Dos supotts ben diferenciats, a vegsdes molt junts, en el camí del creixement personal.

"Q"........ Qualitat
"Q"........ Quantital

En les nostres decisions podem més o menys prescindir de la Quantitat, però msi de la Qualitat
Important la vis de la Qualitat. Afavoreix la trobada de recursos, solucions, alternatives.
La Qualitat va dolçament lligada a la coneguda frase :"feina ben feta".

Treballar amb Qualitat ofereix unes garanties visibles i suggeridores. Es selectiu en funció dels objectius que es volen conseguir. La Quantitat, a vegades, no respon al que es demana i ofereix.

També es una possibilitat interessant, aconseguir, practicar, equilibri entre les dos "Q", tot asignant la proporció correcta.

Comentaris

  • Sempre....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 30-11-2023

    o gairebé sempre, la qualitat supera a la quantitat, quin paral.lelisme més bo has fet, Quan dius feina ben feta no té destorb. Mai millor dit.

    Bon apunt aquest.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-04-2021

    Gràcies PERLA pel teu comentari que comparteixo.
    Joan

  • Dos extrems de Q.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-04-2021 | Valoració: 10

    La qualitat l'han de buscar sempre, dins de la "quantitat".
    Una reflexió molt satisfactòria e interessant.
    Busquem en la vida la QUALITAT, per a tenir bé la bona satisfacció de la "quantitat".

    Salutacions.
    PERLA DE VELLUT

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 18-04-2021

    D'acord. Mantenir amb nsturalitat el personal nivell de Qualitat.
    Joan

  • Per pensar[Ofensiu]
    Soleilsi | 18-04-2021 | Valoració: 10

    Força interessant!!!