La Veritat i la Gent

Un relat de: Joan G. Pons
M'agrada tractar amb gent que diu i s'expressa amb veritat.
Però m'agrada més la gent que diu veritats de forma amable i amb tacte.
La veritat lliga amb la realitat i vivim de realitats.
Uns altres acompanyants son la sensibilitat i l'oportunitat.
Alerta amb la gent que utilitza les veritats com fletxes punxants i també amb la gent que hi afegeix aspectes que molts cops desfiguren la veritat dels fets que es comuniquen.
La veritat una bona acompanyant en els nostres diàlegs.

Comentaris

  • Here the best resource for online marketing [Ofensiu]
    mariasmith | 15-08-2020

    Its really truth to people looking for getting the latest discount and offers on SEO Audit Tooll and Web hosting discountfor maximum saving and bucks.

  • Empatia [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 04-08-2020

    Completament d'acord amb elteu comentari.
    Gràcies,
    Joan

  • L 'empatia [Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 03-08-2020

    La veritat pot arribar a fer-te mal, però fugir d'ella seria com a alimentar a la mentida, la qual et pot arribar a matar.
    Potser el millor seria l'empatia,
    Salutacions,
    Neus

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-07-2020

    Bon comentari, Perla.
    Gràcies, Joan

  • En la vida s'ha de ser amb veritat.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-07-2020 | Valoració: 10


    Aquesta frase que t'acabe de posar és la que m'ha vingut al cap, mentre la llegia.
    Un bon assaig on planteges "la veritat" de la gent. Saber dialogar amb veritat. Sí, portes raó: Les veritat poden ser satíriques i punyents. Et vaig afegir com a preferit, des de fa un temps. Un pugues i tingues temps, ja vindràs a la meua pàgina. Gràcies...Joan.
    Salut i cuida't...