la taca d'humitat

Un relat de: ilargi

Avui les hores estan arrossegant-se per les parets d'aquesta habitacio i els meus sentiments, encara indefinits, s'hi senten atrapats.
Avui em sembla que les coses no poden anar a millor i que no em puc queixar de res. Es aixi, pero no m'agrada.
Avui em cago en tots els somriures falsos dels que estic envoltada,
i en la caducitat.

Tot caduca;
el temps caduca;
la universitat caduca
els iogurts caduquen
Pero no és veritat, jo em menjo els iogurts "caducats" i no em passa res....
mai em passa res.

Res, segueixo sent una contradiccio doncs des del moment en que hi ha algo el res s'elimina....

Llavors ho he dit malament, sempre em passa algo.

Potser aquest algo te llacunes i aquestes llacunes em semblen enormes, amplies, dominants com aquesta taca d'humitat que és el tot de la paret d'aquesta habitacio.
Projectes, vull projectes, tinc projectes, faig projectes.
Anims, aixo és el que em fa falta.

Les parets d'aquesta habitacio han passat d'atrapar els meus sentiments a succionar el meu ésser. Pertanyo a la humitat de la paret.

"Hola germana, ja soc aqui".

Jo també vull ser el tot d'algu, i com que no ho puc ser de les persones ho seré de la humitat.... Quan vaig acostumar-me a conviure amb la por a les relacions?
En algun moment el meu algo va passar a absorbir la por com a part de les llacunes que son el meu res.
La taca em mira. Em sembla que em somriu. Escolto bé. Afino la orella. Si, no m'equivoco. M'està parlant. Em xiuxiueja a cau d'orella. Pero no se què diu. Torno a parar l'orella.Molt atentament. Molt atentament.

La taca es mou imperceptiblement i noto la seva fredor que m'envolta el cos, que me'l recorre amb una suau caricia. Tinc fred. Sento la remor de l'aigua atrapada a la paret. Em mulla.
La meva germana em mulla.
Ara sento el que em diu sense problemes. Es una veu suau i trencada.
Paro l'orella.....

Discerneixo una paraula......................
dues...............................


"-Estàs morta"


Ja no em puc moure. La taca m'ha fet seva. De sobte el meu algo es converteix en res.

Somric, el que dic ja no és incoherent.




Comentaris

  • ilargi | 06-04-2005 | Valoració: 9

    aquest relat ha estat escrit en un estat extrany, es com un alleugeriment

l´Autor

ilargi

3 Relats

10 Comentaris

3590 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33