La seva mirada traspuava aquella tendresa que només perdura en els infants...

Un relat de: xatulineta

La seva mirada traspuava aquella tendresa que només perdura en els infants, aquells ulls foscos dient tot el que amagava per por a semblar vulnerable, aquelles llàgrimes que mostraven amor i confiança. En Damià era un noi jove i fort, un d'aquells nois que tothom busca, el busquen per la seva sinceritat, una sinceritat que a vegades fereix, fereix sense voler, només intentant arribar a la veritat. És un noi culte, una persona amb un apetit insaciable per aprendre, per discutir sobre política, per parlar sobre la terra; un noi apassionat que viu la vida al màxim i que no es rendeix fàcilment. Sap quins són els seus objectius i que ha de sacrificar per aconseguir les seves fites. És tossut i afectuós, amant de qui tingui bons desitjos. Una persona esperançadora, que engresca.
És jove i fort com ja he dit, i gaudeix d'una bona salut. Té unes cuixes fortes que mantenen un cos atlètic, unes mans grosses i uns dits mig destralers. Gaudeix d'un coll bellíssim i una cara rodona que regala somriures, uns somriures formats per dos llavis dolços envoltats per dues galtes mig vermelles. I a sobre un nasset xato i dos ullets que enamoren i a sobre dues celles asimètriques que et deixen intuir que ell és una caixa de sorpreses; que aquella rialla que t'encisa es certa i que aquells ulls que tant et diuen t'ajuden a fer-te entendre la vida.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer