La SENSIBILITAT

Un relat de: Joan G. Pons
Llegim massa sovint que hi ha mancança de sensibilitat.
Una invitació a impregnar les nostres relacions de sensibilitat
Una definició de sensibilitat.pot ser... la percepció conscient de que els demés tenen sensibilitat i la notem quan la reben i valoren el seu potencial motivador.

Interessant lligar sensibilitat amb llibertat i espontaneïtat. Aporta una riquesa mútuament contagiosa.
Amb sensibilitat podem dir i parlar de tot. La pròpia sensibilitat lliurament ja fa de filtre i control.

Evita de forma natural trencadisses i malentesos. És una fórmula carinyosa de relació i diàleg.
A vegades vull ser insensible però la meva sensibilitat no em dona permís.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 31-05-2018

    Agraeixo i comparteixo els vostres comentaris. Joan.

  • Gràcies[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 31-05-2018

    Agraeixo i comparteixo els vostres comentaris. Joan.

  • Meravellós[Ofensiu]
    Soleilsi | 30-05-2018 | Valoració: 10

    La sensibilitat et fa viure
    La sensibilitat et potencia com a persona
    La sensibilitat t'apropa als altres
    Ser sensible és meravellós!

  • Sentit i sensibilitat[Ofensiu]
    kefas | 28-05-2018

    Els meus sentits perceben la teva sensibilitat per sentir el món d’una manera molt propera a com jo el sento. De la mateixa manera que percebo que la sensibilitat de qui trepitja moltes de les coses que jo aprecio està molt llunyana .de la meva. Tots tenim sensibilitat. Ens diferenciem en les coses a que som sensibles.