La pitjor setmana d'estiu

Un relat de: AlexCepas
Era un diumenge d'estiu normal, vam anar a la platja en família, vam sopar i vam tornar cap a casa, però, a la nit va canviar tot. Cap a tres quarts de dues de la matinada jo estava tranquil a l'ordinador i la meva mare i el meu pare estaven dormint, quan una trucada inesperada va despertar a la meva mare, era la meva tia dient que la meva avia, que estava de vacances a Andalucia amb el meu avi, estava ingressada a l'hospital de Granada perquè estava molt greu i que passaria a buscar-la per anar cap a Granada a veure a la meva avia. Jo vaig esperar fins que s'han va anar la meva mare per anar a dormir, ho vaig intentar però era impossible dormir amb tants de nervis i tantes preguntes en el meu cap: Com estarà l'avia? Serà greu?,etc. Vaig aconseguir dormir i cap a dos quarts de dotze del mati em vaig despertar, només hi havia la meva germana a casa, el meu pare havia anat a treballar. Vaig esmorzar pensant que mes o menys després d'haver dinat la meva trucaria per dir-nos que la meva avia estava be i que ens passarien a buscar per anar a veure-la a l'hospital, i que això quedaria en una anècdota, però no va ser així. El meu pare va arribar a casa cap a un quart de dues, van passar uns cinc minuts des de que havia arribat i la trucada que jo esperava amb tant de fervor va arribar, era la meva mare, el meu pare i la meva mare vant estar parlant una estona i quan van acabar el meu pare es va dirigir a mi i a la meva germana amb la cara blanca com la llet i els ulls mig plorosos i ens va donar la terrible noticia, la meva avia havia mort. La meva germana va començar a plorar i el meu pare també, jo en canvi no, no vaig deixar anar ni una sola llàgrima però, sentia un dolor al pit molt fort, era un dolor molt fort casi inaguantable, no sabia que fer i per veure si em tranquil.litzaba una mica vaig anar a passejar el gos que estàvem cuidant, el gos era d'un amic del meu pare que estava de vacances. La meva mare va arribar al dia següent cap a les sis del mati em despertar per anar a casa de la meva tia on estava el meu avi, quan vam arribar a casa de la meva tia, la meva mare es va posar a plorar i la meva tia va intentar consolar-la. Em van dir que dintre de poc portarien a la meva avia al tanatori, quan vam arribar al tanatori ens van dir que ens esperéssim, que havien de preparar les coses. Quan ja estava tot preparat ens van dir que ja podíem anar a veure a la meva avia, tota la meva família va entrar per poder acomiadar-se de la meva avia jo no vaig voler entrar, volia tindre en el meu pensament el record de la meva havia viva. Aquella va ser la pitjor setmana de tot l'estiu i segurament la pitjor setmana de la meva vida.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

AlexCepas

1 Relats

0 Comentaris

228 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor