LA PARTICIPACIÓ

Un relat de: Joan G. Pons
La Participació una invitació interessant.
Som sociables i la participació es una forma de practicar-ho..
Molts dels nostres projectes, realitzacions, demanen la col·laboració.
Plantegem la participació com jna invitació a rebre ajuda per la bona culminació defeines, temes, qüestions.
Valorem sobretot ls participació altruista, feta com proba d'amistat.
Quan rebem aquest tipus de col·laboració notem dentim, bones sensacions.
Important experimentar la participació, no com necessitat obligada, sino comuna prestació gratuita.

Comentaris

  • Participar....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-01-2024

    en qualsevol feina o activitat és un acte social que enriqueix a totes les parts. Un treball en equip, i de col.laboració altruista per aconseguir una finalitat més avantatjosa.

    Salutacions Joan.
    Rosa.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-07-2021

    Agraeixo la teva participació i prenc bona nota dels teus consells.
    Salutacions, Joan

  • potser tens raó.[Ofensiu]
    Fidel Català | 29-07-2021

    Però tu no ho practiques.
    En quants relats d'altres relataires has deixat la teva aportació o opinió?
    Sols respons dins del teu perfil, i t'asseguro que no penso pas tornar a aquest relat per saber si t'ha agradat, o no, la meva contribució a la teva llista de comentaris.

    No sé quina és la teva mancança, però, a banda de donar-nos lliçons aprofitables, també ens agradaria saber que ens penses dels relats d'aquells que et comenten, si més no, d'alguns d'ells. No espero que em facis cap crítica dels meus, són un desastre i ja ho sé.

    Espero que algun dia les teves valoracions siguin visibles en altres perfils.

    Amb total cordialitat, com diu la companya. I sense voler ofendre, com demana una altra companya.


    Fidel

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 20-07-2021

    Agraeixo el teu comentsri. Es en certa maners una participació.

  • Participo[Ofensiu]
    Soleilsi | 20-07-2021 | Valoració: 10

    Com molt bé dius la participació és altruista, quan és obligat, ja no és participació, més aviat és una exigència.
    Gràcies, Joan, els teus escrits a "Relats en Català" són sempre una bona participació.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-07-2021

    Agraeixo el teu comentari. Important que la participació, no sigui una obligació.
    Salutacions,
    Joan

  • Participació i implicacio[Ofensiu]
    Prou bé | 18-07-2021

    Està bé participar, però sense implicar-se? En una truita de pernil la gallina hi ha participat, el porc s'hi ha implicat de ple. Amb total cordialitat