La NEGOCIACIÓ

Un relat de: Joan G. Pons
La NEGOCIACIÓ desde una perspectiva possitiva.

Negociar no es enredar, sino afegir informació i aclarir el contrast de parers i arrivar a uns acords satisfactoris per les dues parts.

Negociar implica una certa educació en el diàleg aclaratori.
Uns punts a tenir en compte :

* Explicacions clares.
* Flexibilitat, segons els marges permesos.
* Serietat en el cumpliment dels acords negociats.
* Facilitat en demanar cordialment, informacions complementàries.
* Procurar que el temps de negociació, sigui ágil, adequat.

Una correcta negociació, ajuda i molt, a un bon resultat per ambdues parts.

Visca la bona i honesta negociació.

...........................

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-12-2022

    Hola, Joan: Gràcies per la teua visita i el teu comentari a “DESESPERACIÓ”.
    Realment em dius que és Impactant. I sí, portes raó.
    El meu poema ve a dir. Açò és el que m'han comunicat fa poc:

    Hola a tots i a totes, per primera vegada vos demane amb fervor, que ens ajudeu a resar pel fill d’un nebot meu, que li diuen Hugo Molero. Viuen a Nova York i té dotze anys i fa uns quants anys que està lluitant amb un càncer d'os en una cama i ja li llevaren l'os perquè tenia una placa de metall, però al final el pròxim dia u del dijous que ve li la tallaran i damunt té metàstasi en els pulmons i estem sobresaltats. Necessitem molta oració, és l'únic que pugueu demanar per Hugo Molero. Ell sap com està i pateix molt.
    Gràcies a tots i totes i esperem que reseu molt.

  • Un assaig per a pensar.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-12-2022 | Valoració: 10

    Saber negociar en el món, és un tan difícil.
    Les accions que destaques s'han de pensar. Realment són punts exactes i cadascú pot pensar d'una manera diferent.
    M'agrada com ho has plantejat.
    Cordialment.

  • Negociar[Ofensiu]
    Prou bé | 01-12-2022

    Sense submissió amb respecte i empatia pels punts té vista d'altri. Tothom guanya i ningú perd...
    Que difícil és...
    Amb total cordialitat

  • Refexió[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 30-11-2022

    No tothom sap negociar. És sol confondre tot sovint, tenint em compte tan sols el benefici o la raó del qui parla, quan, com tu bé dius, el benefici l'han de tenir totes les parts.
    Ben dit i ben clar Joan.
    Salutacions.
    Rosa.