La màgia del gelat

Un relat de: vagoskin
Llavis vermell passió. Ulls negres, mirada penetrant, potent. Vestit vermell curt, amb escot pronunciat, per despertar curiositat. Tacons negres, per fer-te perdre. Llenceria negre, amb petits detalls que tindràs que trobar. Tot prepara’t. Avui vens a casa. Estic nerviosa, les cames em fan figa. La lluna entra per el vidre de la porta, de sobte una ombra la tapa. Ets tu.
T’assentes al sofà, no em pares de mirar, metre's estàs amb el meu gat. És d’hora per anar a sopar, no sé que fer. M’assento al teu costat i et pregunto si vols veure una pel·lícula, però no tens gaires ganes. M’agafes la cuixa, i m’acaricies la galta i em dius: ‘Reina, abans de marxar vull que em facis un massatge’ Et miro desconcentrada, per això em vesteixo? No em queda cap més opció, quan vaig a buscar l’oli, crides: ‘Si potser el massatge amb roba interior’ Ets un cas. Quan arribo ja estàs prepara’t, la música relaxant ja l’has posat tu, t’has avançat. La teva pàl·lida esquena comença a brillar amb l’oli, els meus dits es fonen en la teva pell freda. No dius res, estàs callat, ni t’has fixat amb la roba que m’he posat per a tu, t’has adormit. Quan m’aixeco em dius: ‘Reina et deixes la part de davant’ Ni tan sols obres els ulls. Vaig amb mala gana, ho notes i m’abraces. ‘Aquesta nit estàs preciosa, aquests llavis que tan m’agraden, aquesta llenceria amb petits detalls que m’he de fixar, el vestit vermell que et marca cada corba del teu cos. Les teves càlides mans tocant el meu cos...’
La meva respiració s’agita. T’apropes lentament, poses la teva llengua dintre meu, la vas movent lentament. La música de fons fa que agafem un bon ritme, ( love on the brain), el meu cos tremola al estar en contacte amb tu. Les teves mans pressionant-me cap a tu. Et separes i em mires, ens mirem durant una eterna estona aleshores t’aixeques i m’agafes. Les meves cames cargolades entre el teu gèlid cos, vas directament a la cuina, on busques alguna cosa per menjar, jo continuo agafada com un coala a tu. Agafes el nou gelat que he comprat i et miro enfadada. T’ho poses a la boca i em dius, ‘en vols’ i jo assenteixo amb el cap. Aleshores els teus llavis estan altre cop sobre mi. Qui gelat més bo...
Em portes fins l’habitació m’estires. Tot poséssiu et poses sobre mi, em treus els sostens i comences a jugar amb el meu mugró. Començo a excitar-me. Amb la teva mirada insinues que em despulli. Aleshores vas besant el meu ventre lentament, fins arribar abaix. Obres les cames i em mires per buscar confirmació. Els teus dits poc a poc van entrant dintre meu, estan tan freds que un calfred recorre el meu cos. La teva boca calenta, comença jugar amb el meu clítoris, l’estimules i noto com es va inflant. La respiració augmenta per moments. M’arquejo aleshores m’agafes. T’estires al meu costat. Et beso i et dic al cau de l’orella ‘Vull que estiguis dintre de mi’ Et treus tota la roba que queda. El volum està més alt, saps que adoro les cançons a piano. Sona Over and Over Again. Puc observar el teu membre erèctil, dur. Treus el condó i te’l poses. No puc evitar mossegar-me el llavi. M’estires i el vas introduint poc a poc, mentre m’agafes el pit esquerre. Comences amb moviments suaus. T’agafo del cul i et porto cap a mi, necessito més. M’agafes les caderes, i les envestides són fortes. Cada cop estic més mullada. Els meus gemecs fan que la teva pell és converteixi. ‘Mira’m’ et dic. Entens el que vol dir, i em deixes entrar dintre del joc. Em poso sobre teu, poc a poc vaig posant el teu penis dintre de meu. Encara tens les mans fredes, les noto com m’agafen el cul com ajuden amb el moviment. ‘Més ràpid si us plau’ em supliques, el ritme és fort, només s’escolta el soroll dels nostres cossos, els nostres llavis i res més. Em desfaix i poc després tu. Els teus braços em rodegen acompanyat d’un càlid peto.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

vagoskin

1 Relats

0 Comentaris

686 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor