La foscor de New York

Un relat de: RAQUEL

Estic sola. Caminant pels carrers de New York! És molt fosc! Ah! Sento crits. Qui crida? És una noia. Què passa? Qui és? Hi vaig? No hi vaig?
Corro a buscar ajuda però no trobo a ningú.
Torno al mateix lloc, sento els mateixos crits! però encara més forts. Què faig? Hi vaig? No hi vaig?
De cop i volta sento l'últim crit tens i molt esgarrifós! I un cop molt fort.
M'estic espantant, molt! Què faig? Hi vaig? No hi vaig? Veig una ombra que corre molt depresa!
Qui és?No sé que fer... cada cop em sua més el cos.Cada cop em tremolen més les cames!Què faig ?Hi vaig?No hi vaig?
Al final tot tremolosa entro al carreróon es sentien els crits,sento una veu que crida ...
talleu!Molt bé nois una escena perfecta !!
Una PEL·LÍCULA !!!
Com m'he espantat!!!

Comentaris

  • Molt ben pensat![Ofensiu]
    Ilargi betea | 08-12-2004 | Valoració: 8

    Has fet una vona entrada a RC, bonica! Si ja escrius aixi amb 11 anys no vull pensar com ho faràs d'aquí a un temps. Segueix escrivint i no paris, ja veuràs quantes satisfaccions et donarà!

    Una abraçada i molta màgia!

  • .....[Ofensiu]
    Linkinpark | 12-11-2004 | Valoració: 7

    Ha estat un final molt imaginatiu, però ha sigut un poc avorrit, continua escrivint així!!

  • Força imaginatiu![Ofensiu]
    Joan Rovira | 12-11-2004

    Hola Raquel!
    Veig que ja has decidit entrar en el mon dels reltaires.
    Espero que continuis escribint coses tan divertides com aquesta.
    Fins aviat!

Valoració mitja: 8

l´Autor

RAQUEL

5 Relats

13 Comentaris

7766 Lectures

Valoració de l'autor: 8.60

Biografia:
Sóc una noia de 11 anys que minteresa molt el tema d'intriga tot lo que vagi relacionat amb els detectius etc...