La foscor d´un èxit II

Un relat de: nosferatu

El cotxe va començar a rugir,amb el seu potent motor,vàrem agafar el carrer Balmes,com a mínim a 100Km/h,circulava i movia el cotxe amb una rapidesa que no havia vist abans,després de girar pel carrer Craywinckel i pujar per República Argentina, va agafar la carretera en direcció a l´Arrabassada, conduia tant ràpid que vaig començar a suar de la por que estava passant,ja em veia amb el cotxe volant pels aires a la propera corva,va sortir un moment de la carretera i al parar el cotxe va treure la capota que ens cobria. Em va comentar que aquesta carretera de nit, s´havia d'observar el paissatge global, tant el cel com la ciutat. La veritat és que les vistes eren realment espectaculars,especialment si vas amb aquest cotxe i t´acompanya una dona com aquella, molt enigmàtica però realment preciosa. Amb el reflex dels cotxes que venien de front vaig veure que tenia els ulls de color maragda, tant profunds que quan et mirava et gelava la sang. Vàrem arribar a casa seva, una espectacular mansió mirant cap a la ciutat, amb un gran jardí i piscina. A primera vista em va semblar que tenia tres plantes.
Al sortir del cotxe la vaig seguir, ella no em va dirigir la paraula, ni tan sols es va girar. Quan va obrir la porta vaig quedar realment impressionat pel rebedor de la casa i per tot el que es veia només a l´entrada. Semblava que tenia la ciutat als meus peus,amb milions de llums enceses, veient com passaven els avions per sobre del mar. El menjador era també tant espectacular com el rebedor, amb una gran vidrera que donava a la ciutat. Estaven totes les pareds plenes d´uns cuadres que semblaven Picassos i Mirós (imagino que falsos). Tota la casa estava plena de sistemes de seguretat. Una porta que donava al pis d´abaix la vaig veure tancada amb reixes. Em vaig sentir totalment desubicat amb tant de luxe i bellesa. Mentrestant ella m´observava, i em va dir:-Bé vulgar inversor de borsa, segurament no havies vist mai un Picasso autèntic,no? Però la veritat, és que aquesta nit pots veure alguna cosa encara més bella. Mentre parlava es va treure les sabates de taló i la jaqueta que portava, quedant-se només amb els sostenidors,al moment es va treure la faldilla,portava les mitjes amb una lliga,i tot el conjunt era de color negre. Em vaig començar a posar "catxondo", ella es va començar a tocar, es va posar els dits a la boca i va gemegar sense parar de mirar-me,al moment es va apropar i després de mossegar-me lleument l´orella em va dir que la seguís al pis d´adalt .Estava com una moto,però al mateix temps estava acollonit, sobretot després de sentir que m´havia dit inversor de borsa!
La vaig seguir fins al pis d´adalt,tot estava molt fosc,al moment es va encendre la llum i ella es va posar darrere meu ràpidament,la llum era molt tènue.em va empènyer bruscament dient.què passa, estàs acollonit perquè no has vist mai una dona com jo o potser no has vist mai a una dona nua? potser ets un calçasses i m´he equivocat amb tu!potser necessites que t´ajudi a despullar-te, però prefereixo que ho facis sol,crec que serà més patètic. Amb una velocitat sobrenatural es va posar a l´alçada del meu coll i em va mossegar una altra vegada. Durant 10 segons vaig perdre la visió i em vaig veure llençat al llit. Estava realment acollonit, em vaig pixar a sobre de la por que estava passant, totalment humiliat, amb un ésser extrany que es movia més ràpid que un gat i que tenia els llavis plens de la meva sang. Va fer un salt com si fos un ximpancé,i va caure a sobre del llit,on jo estava amb els meus pantalons completament mullats. Va tornar a mossegar-me, de sobte vaig sentir un cop i ella va sortir volant, un altre individu va entrar a l´habitació, li havia fotut un bon mastegot. No entens que necessitem a aquest home per administrar els nostres bens?va cridar,ets un putot!no pots contenir-te i deixar de matar tot humà que sedueixes?La teva ansietat per la mort i la sang serà el que et matarà, ja sabies que a aquest home el volem viu,i ara si us plau surt d´aqui i vesteix-te, que sembles una prostituta.
L´individu em va mirar just quan em començaven les arcades, tenia ganes de vomitar o despertar d´aquest malson, no era possible veure tot el que hi havia al meu voltant. Un paio de dos metres i amb la cara més pàlida que un got de llet m´estava mirant amb una cara de pocs amics que feia por.
-Si usplau senyor, no em mati,no diré res a ningú (vaja el que li vaig dir)només deixim sortir d´aquí
-Creus realment que després de veure'ns a nosaltres et deixaré marxar i que visquis amb calma? ets massa ingenu. L'únic que vull de tu és que treballis per nosaltres, ens administraràs el nostre capital, invertint en totes aquelles companyies que nosaltres et diguem. La teva inconformitat a la nostra oferta et suposarà la mort instantànea, no per això menys dolorosa.
-Faré el que sigui necessari senyor
-El meu nom és Shaytan i sóc el cap d´una extensa comunitat,controlem gran part de les empreses d´aquest país. A partir d´ara treballaràs per nosaltres, tindràs tot allò que necessitis,però hauràs de treballar de dia, i per la nit vindràs a la que ara serà casa teva, per informar-nos i portar comptes de totes les transaccions fetes durant la jornada. La teva vida tindrà algun valor si mantens el secret de la nostra existència, també tenim altres humans que et vigilaran, i estigues segur de que la teva falta de lleialtat serà castigada, i és completament impossible que fugis de nosaltres. Controlem tot el que no et pots imaginar:Companyies ferroviàries,linies aèrees etc...

(CONTINUARÀ)

Comentaris

  • Quan acabarà?[Ofensiu]
    supersil | 06-02-2004

    Nosferatu,

    Tens fusta d'escriptor, però això de deixar-nos a mitjes és cosa de pallero.

l´Autor

nosferatu

2 Relats

1 Comentaris

3374 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00