La foscor d´un èxit (I)

Un relat de: Nosferatu

Aquesta història és un fet verídic, i l´explico en primera persona, perquè és la història del meu èxit...
Sóc corredor de borsa, i la veritat és que sóc un fracassat, ja que no tinc una cartera de clients importants, ni tinc èxit amb les dones, ni tinc un gran cotxe, com veieu, no tinc cap dels clixés habituals del món de les finances.
A la feina no tinc amics i la veritat és que fora tampoc.Visc en un pis de merda en un dels barris més degradats de la ciutat de Barcelona.Gran ciutat per la gent amb diners, però també molt cruel per a tots aquells que només subsistim, amb un salari ridícul, fet a mida per a les grans empreses.
Cansat de tant fracàs, i de tenir una vida grisa i monòtona, vaig començar a anar a clubs d´amics, on vaig conèixer a gent tant patètica com jo, els mateixos problemes, el mateix color de la pell, amb un alè tant fastigós com el meu!! Però una nit va ser diferent, jo estava a la barra del club La paloma, amb el grupet de reprimits fracassats, parlant de tot i de res, quan de sobte, una dona realment espectacular, va seure al meu costat. Era la dona que tot home somia tenir al seu llit, per passar una nit d´autèntica luxuria. Em va mirar i em va dir:avui tens la gran oportunitat de la teva vida, pots venir al meu apartament i ...demostrar-me com es comporten el fracassats al llit amb una deesa.
La meva resposta va ser inmediata,va ser pràcticament un orgasme només de pensar-ho,i vaig acceptar pagant la copa i seguint-la.
La imatge era patètica, em sentia com un gos en zel, darrera d´una gossa, sabent que una dona així només la podria tenir pagant una suma significativa. Només rebia ordres i constants humilliacions d´aquest ésser extrany. Portava un espectacular Porsche Boxer, em va fer seure al seient de l´acompanyant. Només entrar a l´interior del cotxe, vaig veure les seves precioses i llargues cames, amb el toc final d´unes fantàstiques sabates de taló.Va posar el cotxe en marxa, i una vegada posada la primera marxa, em va començar a tocar les cames fins que em va fotre ma al paquet, vaig intentar fer el mateix amb ella, però es va girar amb cara d´ira i em va esgarrapar la ma, fent-me un tall també al coll. Es va girar i em va demanar disculpes, al veure la sang que queia del coll, em va fer un petó, i em va dir: espera´t a que arribem a casa meva...

Comentaris

  • La foscor d'un èxit[Ofensiu]
    bombetadellum | 23-10-2010 | Valoració: 9

    Per fi estic registrada! El relat, molt bo. M'ha agradat moltíssim.

  • no m'has volgut dir ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 24-04-2005

    qui eres però t'he descobert, jo tenia un mirall i quan tu has vengut m'estava possant rimmel i tu no t'has reflexat al mirall, així t'he descobert ...

    una xuclada molt forta

    Conxa

  • foscor[Ofensiu]
    donablanca | 24-02-2005 | Valoració: 10

    m'ha agradat força.
    la lectura és àgil
    i el protagonista es riu d'ell mateix

  • Comentari per a Follet Groc[Ofensiu]
    Estemariu | 03-03-2004

    Hola Follet Groc, he llegit la foscor d'un èxit (II) i la foscor de què?. Els he trobat sota la categoria de terror. Un cop llegits els tres relats la història queda bastant ben lligada. Potser el final és un pel apocalíptic.

  • Això només és una introducció...[Ofensiu]
    podmaker | 25-01-2004

    M'estava agradant, i he quedat una mica decebut. Qué és això: un relat per fascicles? No necessariament estic demanant peces llargues; si em ve de gust llegir quelcom llarg, m'agafaré un llibre. El que em refereixo, és que quan llegeixo un relat per internet, no em vull quedar a mitges. En nom de tots els altres lectors: Volem el final ja! Per telenoveles ja tenim el cor de la ciutat!

  • No s'hi val[Ofensiu]
    Estemariu | 25-01-2004 | Valoració: 7

    Estimat Nosferatu, no ens pots fer això de deixar-nos a mitges tintes. Pel nom de l'autor i per la presència de la nit, la sang i la foscor, suposo que viurem una aventura de vampirs a Barcelona. A veure si consegueixes esgarrifar-nos.

Valoració mitja: 8

l´Autor

Nosferatu

1 Relats

7 Comentaris

1631 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Últims relats de l'autor