La Florida

Un relat de: güitxi
Hi havia una vegada...

En un poble llunyà anomenat Florit, hi vivia una fada petitona amb unes ales precioses. Es deia Margarida.
Cada any a Florit feien un concurs, "La Florida" que consistia en escollir la fada més bonica del poble.
Margarida sempre hi participava, però mai guanyava. A ella no l'importava perdre perquè ella sempre deia que el més important era passar-s'ho bé.

Aquest any s'hi va tornar a presentar, com cada any, però aquest va guanyar.
Ella es va tornar molt repel·lent amb les seves amigues perquè pel fet de ser "La Florida 2011" no podia anar amb fades de baixa categoria. Fins que es va adonar que les necessitava i des d'aquell dia no es va presentar mai més a "La Florida".

Margarida i les seves amigues des d'aquell dia són inseparables i mai més cap d'elles s'ha presentat a cap concurs

Comentaris

  • RECORDATORI[Ofensiu]
    nuriagau | 11-12-2011

    En aquesta ocasió no he vingut fins aquí per deixar-te cap comentari al relat, tan sols un recordatori. El proper 17 de desembre, a les 12 h, a l’Auditori Tecla Sala (Av. Josep Tarradellas 44 , L'Hospitalet de Llobregat) tindrà lloc la presentació del llibre Criatures Fantàstiques del que ets coautor amb aquest conte.

    Un cop finalitzada, alguns dels relataires, autors o no, infants o adults anirem plegats a un restaurant que tindrem obert únicament per a nosaltres. Serà un espai fantàstic perquè les criatures lletraferides puguem compartir un dinar plegats. Per poder gaudir d’aquesta oportunitat, cal que passis pel fòrum i facis la reserva deixant el teu missatge a l’enllaç que apareix a continuació, si és que no ho has fet ja.

    Per a les FÀNTÀSTIQUES CRIATURES que vulguin dinar plegades el dia de la presentació CRIATURES FANTÀSTIQUES

    Ah! Cal que especifiquis el segon plat (si ets adult) o el menú sencer (si ets una criatura fantàstica).

    Desitjaria que ens veiéssim dissabte vinent!

    Núria Gausachs

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Enhorabona!

    Aquest relat, presentat al “Concurs ARC de Contes Infantils 2011. Criatures fantàstiques”, ha estat seleccionat per formar part del recull que l'Associació de Relataires en Català publicarà dins la Col•lecció Relataires (Editorial Meteora).

    En breu ens posarem en contacte amb tu via correu electrònic.

    Gràcies per la teva col•laboració,

    Junta de l'ARC

  • Genial!!![Ofensiu]
    Anna Rispau | 16-06-2011 | Valoració: 10

    No sé com t'ho has fet per trenar tan bé els consells amb la màgia.
    El teu conte respira encís i embruix però també ens dóna moltes claus perser feliços: ser humils, tenaços, perseverants i sobretot considerar l'amistat com el millor premi.
    Felicitats guapíssima!!! Espero llegir moltes més coses teves.
    Un grapat de petons alats.

  • Ja trobava a faltar un conte teu, güitxi[Ofensiu]
    nuriagau | 15-06-2011

    Sí, suposo que, malauradament, quan les persones aconsegueixen ésser importants, obliden les amistats habituals.

    Celebro participar amb tu al Concurs de Contes Infantils d'ARC.

    Núria

l´Autor

Foto de perfil de güitxi

güitxi

6 Relats

40 Comentaris

13474 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
quelcom de mi ?
doncs sóc :
una personeta de 12 anys

i res més
............................................


mar (la meva mare)
JKR (el meu germà)
Kyra (la meva cosina)


Algú especial
............................................