La Constància

Un relat de: Joan G. Pons
La Constància ncia actitud básica en el exercici o realització d'"un projecte.
I també un valor de continuïtat a quelcom iniciat.

Invita a la coherencia i compromís en el cumpliment de quelcom que hem de realitzarLa Constància impulsa la consecució de propostes acceptades i ajuda a resoldre dificultats.

La Constància obre portes, inivialment tancades.





Comentaris

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 24-08-2021

    Llegit. Ho tindré present. Gràcies.

  • Errades de tecleig i altres cosetes[Ofensiu]

    Tu mateix, si et llegeixes amb calma aquest escrit, podràs veure les errades de tecleig i gramaticals que has deixat publicades.

    Està molt bé voler donar consells i compartir-los, però ja que la pàgina és de les poques que tenen el català com a llengua vehicular i única admesa, els qui hi publiquem hem de ser curosos en presentar escrits que es puguin llegir, i sempre, sempre, hem de ser molt exigents amb nosaltres mateixos i no esperar comentaris de fora que et critiquin la manera d'escriure, això ha de sortir de cada un de nosaltres, i com bé tu dius... ens cal ser constants.

    La constància en millorar no ens ha de pesar.

  • Informació [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-08-2021

    Fidel, ja he retirat el Relat pendent.
    Torno s revisar ho.
    Bon cap de setmana.

  • Dades[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 13-08-2021

    Fidel m'han publicst 483 Relats.
    No entenc res.

  • Informació [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 13-08-2021

    No m'han publicat ek Relat sobre Ètica.
    Es la primera vegsda que m'ho fan.
    Ho havia revisat tres vegades.
    Salutacions.

  • I amb aquest[Ofensiu]
    Fidel Català | 12-08-2021 | Valoració: 3

    Van 13 comentaris, dels quals, 7 són teus, apa!, engreixa que no quedi baix el teu ego.

  • Ja viem que ho ets, de constant[Ofensiu]
    Fidel Català | 12-08-2021 | Valoració: 3

    Perquè no acceptes cap ajuda, ni ho agraeixes quan se't fa una correcció.

    No prediques amb l'exemple, interiorment penso que ets un simple bocamoll que va deixant anar filosofia barata a aquesta pàgina, i amb un munt d'errades gramaticals que fan esfereir. Però ho callo, ja que potser estem davant d'un catedràtic emmascarat que comet errors a propòsit per estudiar el comportament humà i les seves respostes.
    La veritat, tots aquests "palmeros" que tens que et riuen les gràcies, no els entenc.

    Per part meva, mentre no et vegi un relat amb un mínim de correcció gramatical, te'l valoraré com es mereixi, i aquest no passa del tres, per manca de rigor que prediques, per errades gramaticals, i perquè no m'agrada que prediquis coses que després tu mateix ignores. Aquest tipus de gent, quan ens els trobem a certs càrrecs, els critiquem, puix això és el que faig amb tu, et critico obertament. Que escriguis tan malament, amb tots els relats que dus publicats, no és admissible. Tu ho saps, o te'n rifes de nosaltres amb els teus consells de pa sucat amb aigua, que ni oli hi poses.

    Bé, ja he fet un exercici d'auto paciència, ja que allò que duia a dins era encara pitjor que no pas la cosa llegida.

    Segurament ni ho has llegit.

    Apa!, que t'aprofiti el teu ego absurd que no ens comentes mai com es pot corregir.

    Fidel

  • Ben cert[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2021

    Comparteixo. La Constancia, un valor bàsic.
    Gràcies PERLA DE VELLUT..

  • Ben cert[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2021

    Comparteixo. La Constancia, un valor bàsic.
    Gràcies PERLA DE VELLUT..

  • És bàsica la constància. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-08-2021


    L'ésser humà necessita la constància, és precisa per a la persona.
    Molt bona reflexió, Joan.
    Salutacions

  • Ho procuro[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2021

    Procuraré corregir i revisar els Relats que envio.

  • Correcció [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2021

    Ja ho faré, tinc uns altres recursos, que aplicaré, per corregir
    Procuraré fer-ho. . .

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2021

    Dades estan a la meva pàgina.
    Revusat Relat.... El trobi correcte.
    Agraeixo els teus comentaris.
    He escrit i publicats molts Relats.

  • Hola Joan[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 11-08-2021

    Em pots enviar un correu a darman59@gmail.com, si us plau?, i així m'expliques quin problema tens per no fer servir el corrector en línia i publicar els relats amb una mica de cara i ulls gramatical. Si no pots o no t'aclareixes amb els correctors en línia, me'ls envies a mi, jo te'ls puc revisar i te'ls torno sense tantes faltes. No et puc prometre un estil acadèmic, no soc filòleg ni mestre de català, he après aquí. Quan vaig començar a relats no ho feia diferent de tu, i ara em sembla que he millorat una mica, potser no gaire, però.
    Estic segur que altres relataires també s'oferirien a fer aquesta tasca. Si no te'n refies de mi, pots contactar amb la "brins", o amb algun dels teus lectors que segur et poden ajudar.
    Potser la meva correcció no serà perfecte, però miraré que no faci mal als ulls quan et llegim.
    Anava a validar-te el relat que tens pendent, però hi ha dotze errades diverses, en dotze línies. Abans de validar-lo m'espero a rebre el teu correu.

    No cal que em contestis aquí cap comentari, espero el teu correu, gràcies!

    Amb cordialitat, Ferran

  • Agradezco [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2021

    Gràcies. Ho tindré present.

  • autocomentaris[Ofensiu]

    A banda de mirar de fer correcció dels teus pensaments, per publicar-los amb un mínim de correcció gramatical, que queda palès que tens algunes errades salvables, també hauries de mirar de no fer servir l'autcomentari en el teu propi relat. Genera polèmica i crec que tots som prou grandets per mirar de respectar-nos entre tots.
    Dit això amb la sana intenció de conviure en un espai compartit de la manera més agradable possible. I si pot ser, sense discussions estèrils.

    Et tornem a deixar la pàgina de corrector en línia, mira de fer-la servir, i gràcies.

    languagetools

    Bondia, Joan!

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2021

    Gràcies. Important ser constant.

  • Visca![Ofensiu]
    Soleilsi | 11-08-2021

    Visca la constància!