I res més.

Un relat de: Life!
Et vols fondre? Et vols morir? Et piquen els ulls de tant aguantar-te les llàgrimes? Et mossegues la llengua per no plorar? Perquè vols ser fort o almenys creure que ho ets? Perquè vols tancar els ulls i no tornar-los a obrir mai més? I que desaparegui el món. Que desaparegui tothom. Per sempre. I que totes les alegries dels infeliços que ens acompanyen desapareguin. I tu amb ells. Per no tornar. I no somiar, ni tan sols pensar. Fer un buit en la teva ment, i que s’expandeixi i s’ho empassi tot. Que ho destrueixi tot. Que no quedi ni un bri de sentiment, ni tampoc d’esperança. De res. Tan sols la teva desgracia. I res més.

Comentaris

  • Molt bo![Ofensiu]
    free sound | 25-01-2012 | Valoració: 10

    A vegades també s'ha de dir prou.
    Deixar passar el temps, veure passar la pluja de lluny,
    i tot torna a ser de mil colors!!!
    Per sempre més VIDA!!!!

  • Et diria sí però NO, NO I NO.....[Ofensiu]
    nadàlia | 02-01-2012 | Valoració: 10

    Enn els rebrecs de la meva ànima he sentit el teu escrit com temptacions que em sotjen però que no puc ni vull escoltar. Diré No i sempre No més i més fort, i trepitjant a terra sabrem la sort que tenim , que tinc de ser i fer i de sentir-me estimat i acompanyat. A voltes el riu s'atura suaument a la vora, en un meandre, repensa el camí, respira profundament i llisca avall sense pensar, confiat es deixa portar....

l´Autor

Life!

5 Relats

4 Comentaris

2765 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99