Ho escupo

Un relat de: Divagador

Per circumstàncies diferents, paral·leles
i oposades, puc adonar-me, altre cop,
d'una obvietat mentre provo de petonejar la lluna.

Empresonat als meus pensaments sovint,
incoherents, a faules inconscients que sento latents.
Uns sentiments que són pura contradicció,
que són ràbia, impotència, esperança i decisió.

La imaginació interior no em deixa renéixer entre sentiments compartits, entre els dits i els teus pits.
La il·lusió ja no és ni un esbós d'aquella sensació que fora un delit.

Dec estar sent l'etern amant d'una nit i l'etern amic de l'al·lucinació onírica.
L'estrella que tinc sobre el cap menten, i l'estàtua amb forma de cos buit em desafia a seguir punyent.

L'endemà m'he despertat,
entre pensaments inherents a mi,
sensacions estranyes
que em venen des de les entranyes.

Entre el coixí i el llençol,
ric perquè des de la finestra veig el sol.
M'endinsaré ben al fons d'aquest raig de llum
que entra entre els barrots i provaré de mirar-hi
a través i posant-me del revés,
veuré que en el fons és el que haig de fer.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

l´Autor

Foto de perfil de Divagador

Divagador

28 Relats

27 Comentaris

20079 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
La biografia s'escriu amb el temps. I jo no tinc prous cullons com per fer-la.

Simplement estimo la nostra llengua, i penso que cal lluitar per la cultura feta en català.

D'entre tota ella, m'encanta la capacitat per sintetitzar amb una paraula o amb un vers tot un sentiment, una sensació o un pensament. L'eina essencial és la poesia, i per això, mica en mica m'endinso en aquest món tant esteticament profund.

No tinc intencions de triomfar, sinó de navegar i amb el pas dels anys veure com les meves paruales són més precises, ben escrites i amb un sentit que perdura al llarg del temps.