Història tendre de les meves filles

Un relat de: Gisela75
Tinc dues filles de la Laia 1 any i la mIreia de 6
Ahir estava cambiant el bolquer brut a la Laia amb l’ajut de la mireia, la mireia m’anava donant les tovalloletes, els polvos de talco, la crema pel culet del bebe, el pijama de la petita…
Un cop finalitzades les tasques de neteja agafa el bolquer que la laia tenia entre les mans i em diu. Mama me’l poses a mi també.
Els bolquers son pels bebes i tu ja ets gran…
Jo mama jo vull que mel posis…
De veres vols que tel posi, si aquest et va petit.
Mama tinc caca !
Que vol dir que tens caca? T’ho has fet a sobre? La mireia va assentir amb el cap, Deixa que t’ho miri.
Uff si que t’has fet caca com la teva germana. Vinga anem a rentar-te el cul.
Se m’ha escapat!
Se t’ha escapat?. aixo no es fa, si tens caca la fas al water o a l'orinal. o be me la demanes.
Mama vull ser un bebe. Vui el dodotis.
Vols ser un bebé, pero si ja tens 6 anys, i les nenes de 6 anys no porten dodotis Vull ser una nena petita.
Bueno, si vols demà te’n compraré.
Evidentment avui no s'ha enrecordat de ser un bebe i ha actuat com una nena de 6 anys i no li he comprat el bolquer.

Comentaris

  • gelosia de la germaneta[Ofensiu]
    Mireiasans | 21-09-2013 | Valoració: 6

    Que mona la teva filla gran. Espero que els gelos se li hagin anat.
    jo tambe vaig patir gelos de la meva germana petitona.

l´Autor

Gisela75

2 Relats

3 Comentaris

1169 Lectures

Valoració de l'autor: 7.33