Giracargola el temps

Un relat de: Marc Freixas

Giracargola el temps.

Segons esmicolats per un aire emprenedor,
regirant-me un perfum dels teus ulls als budells,...

Algú va dir-me un dia que tenia el cervell esquerdat;
vaig dient que si només pensant amb totes les bogeries que he anat escampant al llarg dels anys.

Algunes vegades m'he sentit un desgraciat;
amagava la veritat rera les mentides més impossibles,
mentre intentava dissimular les meves actituds més absurdes,
enmig d'un desordre intern considerable,
que m'anava ofegant de mica en mica i sense descans.

Per sort,
ara i avui la paraula em protegeix;
i els escrits que vaig acomodant amb el meu anar fent,
em serveixen de cristall dolç, per on puc emmirallar el meu jo.

Comentaris

  • Adreça fòrum[Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-10-2004

    Hahahaha, sóc tontaaaa!!M'he deixat de dir-vos l'adreça!

    http:// boards.melodysoft.com/relats/

  • Amics relataires![Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-10-2004

    Volia dir-vos que com els organitzadors de la nostra pàgina tenen molta feina amb tants relats i no trobaven el moment de fer el fòrum vaig decidir fer-ne un de provisional per anar passant. Els ha semblat bé i m'han demanat que ho digués a algún comentari seu o meu abans que ells destaquessin l'adreça del fòrum a la pàgina d'inici. Se m'ha acudit que la millor manera de fer-la arribar a molts usuaris era posar-vos un comentari als més llegits i a alguns altres relataires (si em deixo algú que hauria de ser-hi, ho sento! sóm tants que em segur que em fallarà la memòria!) tot i que vull que quedi ben clar que és una iniciativa per TOTS els usuaris del web (escriptors i lectors).

    Una abraçada i (ho sento, Manu, no puc evitar-ho! :P) molta màgia!

    PD: El fòrum és molt senzill, potser fins i tot cutre, però és el que hi ha..sóc un desastre en qüestions tecnològiques! de tota manera, crec que per fer la seva funció ja n'hi ha prou XD

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872668 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.