Eva (li deien Eva) (Nàufrags i illes perdudes III)

Un relat de: Gabriel Boloix Torres

Evaristo Ribera era un jove mercenari que havia treballat per més d'un terratinent. La qüestió era defensar les terres per un tros de pa. N'havia vist de tots colors i ja n'estava fart de lluitar contra aquell o contra aquell altre personatge.
Lluny quedaven les històries dels seus besavis amb Panchos Villas, Emilianos Zapatas i companyies. Els temps eren durs i les últimes feines que havia fet eren les de guàrdia de seguretat en una discoteca d'una platja turística.
Volia treballar per ell, tenir el seu propi local, la seva pròpia vida. N'estava fart que els col·legues de professió li diguessin ‘Eva por aquí, o por allá'. Al final s'havia acostumat
No volia ser un fracassat tota la vida treballant pels demés…i al final què?, es preguntava. Al final ningú li reconeixia el que feia, ni les proeses que havia fet per salvar el seu amo d'uns mafiosos, ni el que havia arribat a fer per salvar el local on treballava d'una possible bomba.
En fi…que va agafar les maletes i se'n va anar a una illa on no el coneixia ni Déu. I allí, va decidir que muntaria un local de ‘dragqueens' que es diguessin tots com ell; i que seria feliç, independent i no sé que més…


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Gabriel Boloix Torres

Gabriel Boloix Torres

84 Relats

8 Comentaris

77733 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Agraïr a Relats en català que en seu dia publiqués tots aquests textos que vaig escriure ja fa molt de temps.

Agrair-te a tu lector-a que els estiguis llegint.
****
Vaig entrar per casualitat en aquest portal i vaig decidir la primera vegada, com si fos un joc penjar-hi algún text, ho vaig fer sota l'àlies de SRBOTO08.
****
En Gabriel ha publicat una dotzena de relats i poemes en llibres col·lectius, ha format part d'entitats literàries, ha guanyat algún que altre premi i també ha publicat alguna obra a nivell individual. També ha publicat sèries de poemes al portal literari www.Joescric.com

Vet aquí algunes de les meves pàgines:
http://naufragiobrer.blogspot.com
http://escritsdelfum.blogspot.com
http://illadelfum.blogspot.com
www.facebook.com/lilladgboloix

Salut i lletres!!!