Eufòria

Un relat de: Gerard Péreulària

Recordant desastres ensopegades a la pista aprenent sóc de domador de l'aire... Car respiro amb les mans quan dissenyo amb els dits el fang i el metall es fon com mai he sentit paraules que retrunyen ben endins del meu esperit volàtil malalt al llit del teu plaer... Recordant desastres he caigut de cap per avall rellisco en l'oli mentre amb la tinta escric poemes que s'esborren en la foscor de la nit La música que sento me la transmet el teu cos terròs de sucre que em cobreix el cos lentament em dons el que sempre m'havia faltat... Car respiro amb les mans quan dissenyo amb els dits quan sento ben fort som amants enmig del paradís!!!!

Comentaris

  • eufonia[Ofensiu]
    franz appa | 17-01-2008

    Original, interessant, atractiu exercici de domador... de paraules, que és com domar l'aire.
    Salutacions,
    franz

l´Autor

Foto de perfil de Gerard Péreulària

Gerard Péreulària

75 Relats

16 Comentaris

52401 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Vaig néixer un 20 d'octubre a Barcelona. Soc de Sants, català i de la ceba. Em defineixo com a neo-romàntic. Soc de sentiments ferms, estimo l'art, l'amor i l'humor amb un cor de filferros i cotó fluix.

Amb la llança clavada dels sentiments anem vivint l'esperança que és l'amor l'únic camí. Quan comença la Lluita neix la Llibertat...

Llegeix-me, descobreix-me