Endavant!!!

Un relat de: Gerard Péreulària

Caminem junts vora el límit. Copsem l'esplendor de les estrelles. En un tros d'herba preguem l'amor. L'amor es resa fent-lo.
La llum envaeix la foscor. La passió treu la por. La dolçor teva em pren el cos. El meu cor llampega per la teva pell.
Les mans corren pel temps.
Parant el vent entre els teus cabells. L'alè teu m'acaricia com calfred pel cos i electricitat per l'ànima.
Desig pel cel. Anhel sobre la terra. Fent la pau. A raig de petons . Pels racons del teu cos. Ens endinsem vora el límit.
plens del plaer delits per l'amor. Escrutem dreceres vora el mar. Estimar et pren el dolor. T'omple el temps d'esperança.
On descansa l'amor viu la Pau. a on s'abraona l'amor vivim plegats... T'estimava.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Gerard Péreulària

Gerard Péreulària

75 Relats

16 Comentaris

52372 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Vaig néixer un 20 d'octubre a Barcelona. Soc de Sants, català i de la ceba. Em defineixo com a neo-romàntic. Soc de sentiments ferms, estimo l'art, l'amor i l'humor amb un cor de filferros i cotó fluix.

Amb la llança clavada dels sentiments anem vivint l'esperança que és l'amor l'únic camí. Quan comença la Lluita neix la Llibertat...

Llegeix-me, descobreix-me