Encerts espirituals

Un relat de: Joan G. Pons
En la nostre vida, dimensió espiritual, els encerts donen molt de joc i ajuden a créixer.

Contínuament en el nostre viure i conviure hem de prendre decisions i sempre cerquem i esperem siguin encertades.

Encertar no es endevinar, ni fer una travessa. Es considerar el tema, qüestió o situació i fer una tria encertada, afinant les possibilitats o alternatives que millir ens convinguin.

Un mitjà a l'abast que ajuda a fer bons encerts es obtenir una bona informació sobre la qüestió a decidir. Un coneixement correcte facilita uns mitjans encertats.

També il·lumina molt la serenor i la tranquilitat.


Comentaris

  • Bona vesprada Joan G, Pons[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-01-2021

    Et comente que el relat de "Aventures de Joventut", he tingut dos lapsus, que he de corregit.
    Gràcies per haver-me fet la visita, i pel teu amable comentari.
    Et comente que necessite llevar-lo i posar-lo de nou. Així es quedarà més perfecte... perquè els lapus qualsevol els té.
    Gràcies si em dius alguna cosa quan estiga de nou editat.
    Salutacions.
    Perla de vellut

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-01-2021

    Gràcies Sergi. Totalment d'acord.
    Cal tenir a mà la tecla de l'espiritualitat en el nostre conviure.
    Joan

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-01-2021

    Comparteixo PERLA el teu comentari. La dimensió espiritual ajuda molt. Prenc nota de la observació ortogràfica.
    Gràcies, Joan.

  • Em ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 11-01-2021 | Valoració: 10

    ... sembla molt encerteda la teva reflexió. A més, avui en dia, tal i com està el món, en fan falta moltes, com aquesta de teva. Merci per la teva aportació.


    Sergi

  • QUÈ IMPORTANT ÉS ELS CONEIXEMENTS ESPIRITUALS[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-01-2021


    Una bona reflexió sobre la espiritualitat.
    Conèixer íntimament la espiritualitat ens fa tindre més coneixement sobre un mateix.
    Saber tindre el cor obert a la espiritualitat és fa sumblims.

    La serena i la tranquil.litat, és íntima de cadascú.
    "La paraula "tranquil.litat", té ela geminada. punt entre les dues "ELES".

    Saluts...
    PERLA DE VELLUT

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 09-01-2021

    Gràcies. Molt d'acord.
    Joan

  • Encertem[Ofensiu]
    Soleilsi | 09-01-2021

    Visca la serenor i la pau enmig d'un món difícil d'aquests valors!