En el fons sempre estaràs aquí...

Un relat de: sulet17

Quan el sol es pongui, no hi haurà un demà amb tu. Tots els moments viscuts passaran a ser records que mai podré oblidar.
Totes les coses bones tard o d'hora tenen el seu fi, però per mi, han estat massa importants... m'han deixat una marca en el meu interior que mai podrà ser esborrada per cap altra persona.
Tu vas ser la llum que em va guiar, la que em va ajudar en els moments més durs.
Et vaig tenir al meu costat en tot moment i vas saber com alegrar-me i fer-me somriure de la forma que tu saps.
Aquelles llargues estones que passàvem parlant de les nostres coses, em van servir de molt i vaig aprendre a saber escoltar a la gent i no a pensar sempre en mi mateixa...
En el moment en què vaig tenir noció de la teva existència, la meva vida va canviar.
Tu em vas obrir els ulls cap a un altre món, i per això vaig descobrir la persona que realment ets i no la que em volia fer creure l'altra gent. Tot era meravellós, fins que un dia un petit motiu ho va fer canviar tot.
Tots els records que hem viscut junts, només seran records, que potser algun dia podrem arribar a tornar a compartir.
Saps que en el fons, mai et deixaré en l'oblit, perquè sempre et portaré en algun racó del meu cor.

Comentaris

  • tens raó[Ofensiu]
    jOaneTa | 18-10-2007 | Valoració: 10

    Tots en algun moment em passat pel que descrius i tots sabem que tens raó que per molt que passi el temps, per molt mal que puguin haver-te fet en el fons sempre estarà en algun racó del teu cor.
    Ànims i un petó.

    Benvinguda a RC!

    jOaneTa

    [i] et complou sentir-te lluny de mi... [/i]

l´Autor

sulet17

1 Relats

1 Comentaris

521 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor