Els ulls d'un infant i Nadal avui.

Un relat de: Joan G. Pons

La senyora FESTES DE NADAL 07 recolzada en una alzina es trobava plena de tristor.
Amagava la seva tristesa amb un mocador blanc, encara que per ella el mocador era molt fosc.
Arribàvem a les seves oïdes uns sons humans vibrants i decebedors.

-Tant de bo passi aviat el Nadal !
-Tot és despesa i enguany encara més !
-Hem d'invitar (alimentar) a aquells parents que després mai els veiem durant l'any.
-Tot és pura comèdia !... Cantem pau i amor i després... no passa d'una cançó sentimental.
-No aguanto aquestes Festes !
-Ens mentalitzen i obliguen a que Nadal és regals i més regals.

Un infant coincidir o encertar a caminar a prop de l'alzina on era FESTES DE NADAL 07.
S'atura i la va mirar de dalt a baix.
Sense cap mena de por ni vergonya li va preguntà:

-Qui ets ?

FESTES DE NADAL 07 mirar l'infant i sentir una certa inquietud. Sentia la tremolor del dubte. Notar la innocència del que cerca sense cercar, del que pregunta sense preguntar, del que simplement truca a una porta, i sense esperar el permís, obre la porta.

FESTES DE NADAL 07 es va sentir seduïda per aquells ulls clars, vius i nets i li va respondre:

-Acosta't.... més a prop...
-No et conec, digué l'infant
-Acosta't més... més.... dolçament l'invitava.

L'infant tranquil s'apropa.

-Sóc FESTES DE NADAL 07, per tu NADAL.... propera i present.

I li va donar una abraçada molt sentida. Una abraçada entretinguda i plena d'amor. L'infant es deixar abraçar i també va sentir una sensació especial.

A aquell infant mai li havien explicat què calia fer si es trobava amb NADAL. Marxar.... caminar un tros de camí i es girar.... i de sobte i molt content va corre, saltant i cridant: NADAL m'ha abraçat!.... Visca NADAL ! M'agrada, Estimo a NADAL ! Visca NADAL, Visca les FESTES DE NADAL 07 !!!!!

FESTES DE NADAL 07 escoltà l'infant i mirant el seu mocador blanc, deixar l'alzina i caminar contenta cap a la GRAN CIUTAT DELS HUMANS.


Comentaris

  • Molt bo, xaval![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 27-11-2008 | Valoració: 10

    Gràcies per aquesta manera tan especial que tens de fer-nos sentir a tots bé. Per Nadal o per Tots Sants!
    Petons