Els seus 15 anys

Un relat de: OlmaQG

Una noia que acabava de fer els seus 15 anys va rebre com a regal un creuer pel Mediterrani.
Aquesta noia mai no volia res pel seu aniversari, era bona estudiant, sempre feia el que els seus pares li deien, no feia res de dolent...
Quan va ser el moment de sortir de viatge, ella molt contenta i emocionada va pujar al vaixell i se'n va anar. La noia, quan estava buscant el seu compartiment va xocar amb un noi que aparentava tenir uns 16 anys. Era guapo, amb els ulls verd intens i ella en aquell moment es va enamorar totalment d’aquell noi. Llavors ella estava passejant pel vaixell i es va tornar a trobar el noi, es van saludar, van estar caminat tots junts i al cap d’uns quants minuts es van fer xicots.
Ell sempre li deia que l'estimava, que mai havia conegut una noia com ella, tan dolça... Ella s'ho va creure tot. Al dia següent estaven junts parlant i llavors ell la va convèncer perquè anessin al seu compartiment. Ella li va fer cas i va ser en aquell moment que va perdre la seva virginitat amb aquell noi.
Quan es va despertar la noia es va trobar que el noi no era al seu costat. Es va aixecar i va veure una rosa. Al costat de la rosa hi havia una carta, que deia el següent:
Jo t'estimava, mai no havia
conegut una noia com tu, creu-me.

Però al final de la carta deia un tros deia:
Benvinguda al món de la sida.
La noia quan va llegir tota la carta, no sabia què fer estava com en estat de xoc. Després va trencar la carta i va llençar la rosa.
Aquella nia que acabava de complir el seus 15 anys, que començava a viure, a experimentar coses que no havia sentit abans, com la seva ment anava canviant... Però per culpa del noi, d'aquella noia no en va quedar res.

Comentaris

  • mi nenita.[Ofensiu]
    el amor.. <3 | 10-03-2011

    esta molt bonic

  • trista![Ofensiu]
    Bhanae | 05-03-2011 | Valoració: 9

    es una mica trista la carta, però magradat molt.

  • Juddit | 02-03-2011 | Valoració: 9

    Encara que sigui d'una canço la ha escrit a la seva manera que esta molt bé. M'agrada molt Olma :)

  • la meva nota per tu es un 9[Ofensiu]
    Nadiia | 26-02-2011 | Valoració: 9

    M'encanta la historia, encara que esta treta de una canço. pero m'encanta la forma que la escrit i ha estat expresada.

Valoració mitja: 9

l´Autor

OlmaQG

1 Relats

4 Comentaris

774 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Últims relats de l'autor