Els gats assesins

Un relat de: kechupi

Vaig anar un moment al water , de cop i volta es va sentir un crit esgarrifos, era la veu del meu germà. Tota la familia vam correr pe'l passadis fins arrivar a la meva abitació... Allà mateix estès a terra hi havia el meu germà, envoltat d'un bassal de sang. Jo , vaig llensar un crit, que estic segura que el va sentir del pis del costat.
Era molt estrany, tot el seu cos estava ple d'esgarrinxades com si l'hagués atacat un gat.
Després d'aquest fenomen tant estrany ,com es normal ens vam posar a investigar tota la familia.
Rere dues setmanes d'espera va sortir a llum una noticia molt semblant. Cada cop hi havien més casos com aquells, així que la policía va obrir un cas. Van descobrir que tot alló ho probocava un videojoc de gats naturalment que en aquell moment s'havia possat molt de moda.
El cas es que aquest vdjc , quan ja portaves més d'una hora jugant sortía un gat de la pantalla i matava el jugador.
De tot aixó es van donar conte ficant una camera a l'abitació d'un nen.
El govern va ordenar estingir aquest joc perque era un perill per a la societat.
I així va ser . Ningú més va morir a causa d'aquest fenòmen.

Comentaris

  • Compte amb l'ordinador[Ofensiu]
    kisa | 20-03-2007 | Valoració: 9

    Molt diver m'ha agradat això de matar un germà i m'agradaria q escriguessis un altre relat, te'l llegiré amb molt de gust.Te'l valoraré, comantaré i moltes coses més.

  • MIAUUUUUUU[Ofensiu]
    kechupi | 16-03-2007 | Valoració: 9

    Molt be amiga meva t'ha sortit molt be però t'has liat una mica segur q la proxima vegada ho faras millor ah per cert no m'agradaria haver jugat a aquest joc. ANIMS!!!!!!!!!

l´Autor

kechupi

4 Relats

8 Comentaris

3841 Lectures

Valoració de l'autor: 8.75