Els dies mes feliços de la meva vida

Un relat de: tender

Un dia qualsevol no és com em va passar aquell dia quan jo vaig sortir de casa meva vaig trobar uns amics molt vells i jo pensava que no me coneixerien però si que em van conèixer vam saludar amb dos petons i desprès ens vam anar en un bar que està al costat de casa meva, hem estat junts molta estona recordant els temps que havíem passat junts. El temps anava volant i estava nerviosa perquè ja estava arribant l'hora que ells marxessin i jo no volia ja érem les nou de la nit i jo intentant dir que es quedin un rato mes amb mi però era impossible perquè ells tenien molta presa per tornar el seu poble i final ells han dit que han de marxar paro tornarien algun dia i jo ho sabia que mai arribaria aquest dia que ells tornessin paro que podia fer jo. Desprès de molts diries una trucada desconeguda de una amiga meva que ni me'n recordava de ella perquè ja feia molt de temps que no la veia i final ha arribat la hora que tots ells vells amics i amigues ens quedem per trobar-nos paro aquest dia per mi era un somni i la meva millor amiga que tenia a la escola era la laura jo i ella sempre estavem discutin però sempre anavem juntes. Tots ells amics ja estaven amb mi i es lo que tenia mes maco per mi i era un dia mes feliç de la meva vida. fi.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

tender

1 Relats

0 Comentaris

570 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor