El veí (segona part)

Un relat de: La veïna
La setmana següent no et diu res. Ja us heu donat els números de telèfon. I tú no li dius res no sigui cas que hagi tornat amb la boja i fotis la pota. No vols que se’t presenti una “loca” a la porta de casa i et sorprengui amb dues bufes. No saps mai el que pot passar amb una dona boja i gelosa.

Arriba un altre cop el divendres i ell dóna senyals de vida. Us veieu. Però ell ja no n’està tan segur. T'explica que la “loca” ha intentat quedar amb ell tota la semana. Li ha enviat missatges gairebé tots els dies. I suposo que en aquell moment el seu cervell ha entrat en curtcircuit “la boja…la veïna…la boja…la veïna… No sap què fer. Colapse mental. Però t'ha trucat a tú. Passeu una nit de bar, beguda, sexe…. i al dia següent, finalment, torna a quedar amb ella...

Estant a la cuina, els sents passar pel carrer. Perquè desde casa se sent TOT. Fins i tot els pets dels gossos dels veïns. I no pots evitar sentir-te humiliada. No és que sigui l’home de la teva vida, però, tot i així, això, et fereix l’orgull. T’envia un missatge al dia següent, i et diu que ha tornat amb ella, que li donarà una altra oportunitat. I et preguntes i per què collons has estat trucant a la porta aquests dies?? Per què sempre acaba sortint una boja o una ex nòvia de no se sap on??. Què passa??? És que les amaguen en algún lloc recòndit i després les utilitzen com a arma defensiva??? No ho entens. Durant la setmana següent evidenment no tens notícies d’ell. Però ja es va asegurar d’enviar-te un “missatge de bon rotllo”, que no cal perdre el contacte perquè li caus molt bé…li caus de collons…sí, això era exactament el que volies sentir…Qualsevol persona al costat de la boja li caurà de puta mare i segurament si la cosa no funciona et vol tenir allí per si de cas. Potser el fet d’estar un dia sol li causa una conmoció cerebral…

Divendres, una amiga que està embarassada, ve a passar el cap de setmana a casa teva. Necessites que vingui perquè quan tú ho veus tot negre ella li dóna la volta d’una manera espectacular i ho torna tot fàcil i positiu. Fins i tot ha aconseguit que el veí et torni a caure de collons! I això que ni tan sols l’ha vist en persona! Com ho fa??! impressionant… I aquella mateixa tarda, ell, truca a la porta amb el mono de la feina… brut… una mica desmanegat… amb barba de dos dies…i et mostra aquell somriure… no cal dir res més… i et porta una bossa plena de verdures. Potser no follareu més, però com a mínim no et moriràs de gana.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

La veïna

3 Relats

2 Comentaris

1975 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00