El teu nom, com foll, té quatre lletres

Un relat de: Ilargi betea

Hola?Ets per aquí? No et sento però sé que no voltes massa lluny de mi... Sí, ho sé, últimament he renegat molt de tu, potser tens raó, fins i tot t'he maleït... però saps de sobres que en tenia motius! Sí, senyor follet entremaliat, estic cansada de tants jocs, de buscar-te i no trobar-te, de veure només la teva imatge reflectida a indrets que després resulten ser llacs encantats, simples miralls de la realitat. Doncs sí, les fades tenim els nostres limits també! Ja no et penso buscar més, si em vols trobar ja saps on sóc, al meu món de somriures illa número set. De fet no sé perquè t'ho recordo, fa dies que voltes per allà! a vegades, per la finestra, esguardo el teu caparró mirant dissimuladament. Sé que encara no saps com tornar a presentar-te, però tard o d'hora ho faràs; mai t'allunyes prou, ni massa temps, com per permetre'm oblidar-te i suposo que és això el que fa que t'estimi i t'odïi alhora.
Ai!que n'ets de boig!!I en arribar ens ho encomanes a tots mentre ens instal·les un somriure als llavis.
I és que el teu nom, com FOLL té quatre lletres... AMOR.

Comentaris

  • Hola![Ofensiu]
    AnNna | 17-11-2004 | Valoració: 9

    L'havia llegit als principis de passejar-me per la web, quan encara no m'atrevia a comentar res...
    I què he de dir? M'agrada molt, noia! La comparació de l'amor amb un follet entremaliat que va i ve i ens juga bones i males passades.... molt bona.
    Bonic, sí.
    Muaks!!!!!

    Annneta (Pistufolia)

  • M'ha agradat![Ofensiu]
    NinniN | 20-07-2004 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt, Ilargi!

    És molt lleuger, molt sutil, però diu moltes coses alhora... molt i molt ben pensat!

    Una abraçada,

    NinniN

  • Molt bonic, Ilargi![Ofensiu]
    Josep92 | 04-07-2004 | Valoració: 9

    Un monòleg molt bonic, Ilargi. Barreges molts sentiments alhora, angúnia, gràcia, etc. Llegint-ho m'ha invaït una sensació que fa temps que no experimentava quan llegeixo alguna cosa: la sensació de no haver malgastat ni un minut del meu temps mentre ho llegia.

    Una abraçada. Josep Clínez

  • Per molts anys![Ofensiu]
    Carme Cabús | 09-06-2004 | Valoració: 9

    Ilargi betea, per molts anys. Un relat encisador, divertit, anguniós... En fi, ple d'espècies. Celebro l'oportunitat que em dóna aquesta plana per poder llegir-te.
    Una abraçada,
    Carme

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Ilargi betea

Ilargi betea

28 Relats

389 Comentaris

188441 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:

- És que si fos poeta podria dir tot el que vull.

- I què és el que vols dir?

- Bé, aquest és el problema. Com que no sóc poeta no puc dir-ho.




Fragment de "El cartero de Neruda" d'Antonio Skármeta.