el seu món

Un relat de: sucdetaronja

Es desperta i en un niu de llàgrimes se'n adona que ha tornat a somiar amb la seva falsa realitat. Eixe món en el que és feliç, on somriu. Eixe món que quan no hi és el troba a faltar. Allí tot va bé. Els seus problemes s'esborren i tot canvia segons li convé. Estima i és estimada. Qualsevol cosa que desitja la té. És seva. Vol tornar-hi. Així que augmenta la dosi i es queda per sempre.

Comentaris

  • Un inici força prometedor.[Ofensiu]
    Ligeia | 24-10-2006

    M'agraden els relats que diuen molt amb poques línies, i el teu no és una excepció. Has aconseguit transmetre al lector la tragèdia (potser tragèdia no és el terme més adequat) del personatge i conclous els relat rotundament, però amb una certa tendresa.
    Continua així!

    Ben vinguda a RC i fins a la propera lectura!

  • M'agradat molt!![Ofensiu]
    Fada vermella | 22-10-2006

    Només dos relats i ja tens una 8,33.. si es ke eres una artista!!
    M'ha agradat molt.. continua escribint que tens talent..
    Molts petons taronjeta!! testimeee

  • Bon principi[Ofensiu]
    diesi | 19-10-2006 | Valoració: 10

    Hola! he vist el teu comentari i el teu nom no em sonava i m'he passat per aquí. He vist que tot just avui s'han publicat els teus relats, però aquest m'agrada molt. És molt bonic, m'ha agradat molt. ;) felicitats!

    b#NaT#b

  • mmmm... bona pinzellada![Ofensiu]
    Arbequina | 19-10-2006

    Un bon minirelat, potser amb diverses interpretacions.
    Per cert, ben vingut/da a relatsencatalà.cat

    Una abraçada.

    Arbequina.