El PP Totalitari contra la Democràcia Parlamentària (9-8-2014)

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses

El PP Totalitari contra la Democràcia Parlamentària.

Ara diu el Partit Popular que aprovarà la seua polèmica llei de 'Regeneració Democràtica' AMB L'ACORD O SENSE DEL PARLAMENT ESPANYOL. És a dir, el PP vol carregar-se d'una pantoflada l'actual Democràcia Parlamentària, invocant a una 'pseudo-democràcia' que emana únicament de la cúpula del seu mastodòntic partit. Una decisió legislativa imposada, com sempre, a colp de Decret Llei en aquest Estat rosegat fins el moll de l'os per la corrupció endèmica del PP i d'altres partits similars. La pudor del totalitarisme, llargament covat a l'ombra, s'escampa a l'ambient i es torna a cada glopada més viciat, irrespirable i asfixiant.

¿Per què no ho diuen clarament?: "Desde el Partido Popular vamos a regenerar la democracia española instaurando una nueva dictadura fascista, la cual para su tranquilidad volverá, como la otra, a durar la tira...."

Així ens entendrem millor, home, i sabrem de què va aquesta PPantomima.... Amb mentides i hiPPocresies han deixat marejada a mitja Espanya, la mitja Espanya que encara voldria creure-se'ls i que dia a dia se’n desvincula més. Si és que els dirigents populars els ho posen ben difícil, fins i tot als seus propis fidels.

Vinga, va, PoPulins, una mica de sinceritat, que no costa tant. Si ho demostreu cada volta amb els fets, ¿per què no ho expresseu amb paraules, també?: "Los del PP estamos orgullosos de seguir los pasos de Hitler, Mussolini i Franco, con el fin de devolverle a España la perdida gloria nacional e imponerle a todo Cristo la unidad, a imagen y semejanza de nuestro añorado Caudillo salvador. Al fin y al cabo, con Franco vivíamos mejor. ¡Arriba España!"

Sí home, clar, esclafant a aquells que hi pensaven diferent, ¡doncs clar que hi podríeu viure bé! Però.... ¿i la resta del poble? ¿S'ho passaria tan PiPa com vosaltres? ¿Em permeteu efectuar una enquesta, una consulta o un referèndum per conéixer l'opinió de la gent? ¡Oh!, perdó, he pronunciat la paraula tabú: CONEIXEMENT....


Sueca, País Valencià, Marènia. 9-8-2014.
Joanjo Aguar Matoses.

_______________________________________________________________________________

* Traducción al español.

El PP Totalitario contra la Democracia Parlamentaria.

Ahora dice el PP que aprobará su polémica ley de 'Regeneración Democrática' CON O SIN EL ACUERDO DEL PARLAMENTO ESPAÑOL. Es decir, el PP quiere cargarse de un plumazo la actual Democracia Parlamentaria, invocando a una 'pseudo-democracia' que emana únicamente de la cúpula de su mastodóntico partido. Una decisión legislativa impuesta, como siempre, a golpe de Decreto Ley en este Estado roído hasta el tuétano por la corrupción endémica del PP y de otros partidos similares. El hedor del totalitarismo, largamente incubado en la sombra, se esparce en el ambiente y se vuelve a cada bocanada más viciado, irrespirable y asfixiante.

¿Por qué no lo dicen claramente?: "Desde el Partido Popular vamos a regenerar la democracia española instaurando una nueva dictadura fascista, la cual para su tranquilidad volverá, como la otra, a durar la tira...."

Así nos entenderemos mejor, hombre, y sabremos de qué va esta PPantomima.... Con mentiras e hiPPocresías han dejado mareada a media España, la media España que todavía quisiera creerles y que día a día se desvincula más. Si es que los dirigentes populares se lo ponen muy difícil, incluso a sus propios fieles.

Venga, va, PoPulinos, una pizca de sinceridad, que no cuesta tanto. Si lo demostráis cada vez con los hechos, ¿por qué no lo expresáis con palabras, también?: "Los del PP estamos orgullosos de seguir los pasos de Hitler, Mussolini i Franco, con el fin de devolverle a España la perdida gloria nacional e imponerle a todo Cristo la unidad, a imagen y semejanza de nuestro añorado Caudillo salvador. Al fin y al cabo, con Franco vivíamos mejor. ¡Arriba España!"

Sí hombre, claro, aplastando a aquellos que piensan diferente, ¡pues claro que podríais vivir bien! Pero.... ¿y el resto del pueblo? ¿Se lo pasaría tan PiPa como vosotros? ¿Me permitís efectuar una encuesta, una consulta o un referéndum para conocer la opinión de la gente? ¡Oh!, perdón, he pronunciado la palabra tabú: CONOCIMIENTO....


Sueca, País Valencià, Marènia. 9-8-2014.
Joanjo Aguar Matoses.
(Traducido del original en catalán).

_____________________________________________________________________________________


ETIQUETES PER A RELATSENCATALA.CAT

PP, Partit, Popular, Partido, Totalitari, Democràcia, Parlamentària, Totalitario, Democracia, Parlamentaria, dictadura, Rajoy, Franco, Hitler, Mussolini, feixista, fascista, Espanya, España, espanyol, español

_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250021 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).