El poder del Canvi

Un relat de: Joan G. Pons
El CANVI, un poder fabulós.
No escrivim ni afirmem, sobre el canvi personal, sinó fem, aportem, referències, positives, a Canvis, Decisions, sobre qüestions, realitzacions, que impliquen la nostre participació..

Acceptar els canvis, si cal, ajuden molt. Renoven i motiven.
Siguem agradablement protagonistes dels canvis.

Un exemple:
Amb la família, havíem preparat una excursió, en un dissabte.
El dissabte triat, molta pluja. No era factible sortir d'excursió.
Frustració. Tristesa. . Qué farem ?
Proposta de canvi. Ordenarem aqulela habitació de "mals endreços"....
Bona proposta. Dia aprofitat i entretingut.
Un canvi positiu.

Vigilem i procurar superar, amb confiança,, la trobada de canvis adequats, que ajudin a resoldre situacions inadequades, paralitzants, imprevistes....

Visca el poder dels CANVIS.

..................................................................................

Comentaris

  • Bona afirmació sobre el canvi. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-11-2023

    Has treballat amb paciència aquest assaig, on profunditzes en el "canvi" d'una persona o varies. Així és: Cal superar-se en el canvi.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Un canvi...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-11-2023 | Valoració: 10

    és una acceptació de la realitat, és una alternativa, una nova proposta que fins i tot pot ser millor que la prevista. Un canvi de plans, d'actitud, d'opinió... Un poder que tenim a les nostres mans.

    Fantàstic Joan.

    Rosa.